جام گیل/ برتری تیم فوتبال هفت شهر گیلان مقابل شهرداری تالش

جام گیل/ برتری تیم فوتبال هفت شهر گیلان مقابل شهرداری تالش

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که عصر چهارشنبه در رشت برگزار شد، تیم فوتبال هفت شهر گیلان موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم فوتبال شهرداری چوبر تالش را شکست دهد.
در جریان این مسابقه که از هفته چهارم این رقابت ها برگزار شد، تیم فوتبال هفت شهر گیلان برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام با کسب این پیروزی خانگی تا مکان ششم جدول رده بندی صعود کرد.
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته چهارم این رقابت ها، دیدار تیم های فوتبال مهتاب بافت شفت و ملوان نوین بندرانزلی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم فوتبال مرغ مادر صومعه سرا با دو گل شاهین بندرانزلی را مغلوب کرد تا به صدر جدول صعود کند.
در سایر دیدارهای برگزار شده نیز، تیم فوتبال پاس گیلان موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم شهرداری ماسال به برتری دست یابد و تیم فوتبال دخانیات رشت با نتیجه دو بر یک سرخ پوشان صومعه سرا را شکست داد.
در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم فوتبال مرغ مادر صومعه سرا با کسب 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم فوتبال سبحان داروی رشت با کسب 9 امتیاز دوم است و تیم مهتاب بافت شفت نیز با کسب هشت امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان قهرمانی باشگاه های استان گیلان جام گیل 14تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.ک/3
7285/6158

انتهای پیام /*