رسمی؛ ملی پوش ژاپنی به لیورپول ملحق شد

رسمی؛ ملی پوش ژاپنی به لیورپول ملحق شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول برای جذب تاکومی مینامینو از باشگاه ردبول سالزبورگ به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، مهاجم ملی پوش ژاپنی  با لیورپول به توافق رسید و روز چهارشنبه تست پزشکی را پشت سر گذاشت. این بازیکن از اول ژانویه به لیورپول ملحق خواهد شد. مینامینو به سایت لیورپول گفت:" این یک رویاست. رویای من این بود که برای لیورپول بازی کنم. هیجان زده هستم و این رویا به تحقق پیوست. یکی از اهدافم بازی کردن در لیگ انگلیس است. لیگ انگلیس یک لیگ بزرگ است. دوران فوتبالم به تدریج پیشرفت کرده است و فکر می کردم که روزی بتوانم در لیگ انگلیس بازی کنم. اما هرگز فکر نمی کردم که بتوانم در لیورپول بازی کنم و به همین خاطر خیلی خوشحالم و به جلو حرکت می کنم."

مینامینو دو بار در ترکیب سالزبورگ در این فصل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول رفت. این بازیکن 24 ساله در آنفیلد نیز  توانسته بود گل بزند. این بازیکن افزود:" از آن بازی ها فهمیدم که لیورپول جدیت و سطح فنی بالایی دارد. سطح فوتبالشان بسیار بالا بود و فهمیدم که چرا قهرمان اروپا شده اند. این که بتوانم برای این تیم بازی کنم من را خوشحال تر می کند. خوشحالم که بخشی از این تیم هستم. هدف این است که قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شوم و بتوانم به تیم کمک کنم."

این بازیکن در ژانویه 2015 از سرزو اوزاکا به تیم ردبول سالزبورگ ملحق شد. او 199 بازی در تیم اتریشی داشت که 64 گل زد و 22 بازی ملی برای ژاپن داشت که 11 گل به ثمر رساند.