بیانیه اعتراضی رئال مادرید: داور و VAR پنالتی ما را نگرفتند

بیانیه اعتراضی رئال مادرید: داور و VAR پنالتی ما را نگرفتند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای نسبت به ناعدالتی رخ داده از نظر خود در الکلاسیکو و عدم اعلام پنالتی های این تیم در تساوی بدون گل برابر بارسلونا اعتراض کرد. 

به گزارش فوتبالی، رافائل واران شب گذشته در نیمه اول دو بار در محوطه جریمه حریف از سوی مدافع بارسلونا مورد خطا قرار گرفت. در یکی از صحنه ها کلمنت لنگله درگیری شدیدی با واران داشت و با استوک روی پای او آمد که جای استوک ها نیز قابل مشاهده بود. چند دقیقه بعد ایوان راکیتیچ با مدافع فرانسوی درگیر شد و پس از آن پیراهن او را کشید تا به زمین افتاد. هیچ کدام از این صحنه نه از سوی داور و از سوی کمک داور ویدیویی خطا اعلام نشد. سرجیو راموس نیز پس از بازی مدعی شد که هر دو خطا بسیار واضح بودند. باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: " دو پنالتی در نیمه اول روی مدافع فرانسوی انجام شد اما هرناندز هرناندز هیچ کدام از آنها را اعلام نکرد. در دقیقه 17 واران برای یک کرنر جلو رفت و لنگله مستقیما به ماهیچه ران او ضربه زد اما داور و کمک داور ویدیویی آن را نادیده گرفتند. دو دقیقه بعد و روی یک کرنر دیگر این مدافع از سوی راکیتیچ با خطا مواجه شد و کشیدن پیراهنش او را به زمین انداخت. با این حال یک بار دیگر داور و سیستم کمک داور ویدیویی خطایی اعلام نکردند. " 

بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم بعد از نوامبر 2002 ( آذر 81 ) و 6235 روز در یک بازی بدون گل به میدان رفته باشند. 

1070