فرایبورگ 1-3 بایرن مونیخ ؛ پیروزی در نفس های آخر

فرایبورگ 1-3 بایرن مونیخ ؛ پیروزی در نفس های آخر

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان هانسی فلیک تا آخرین ثانیه های دیدار با فرایبورگ با تساوی مقابل حریف سرسخت شان متوقف شده بودند اما دو گل در وقت های اضافه، سه امتیاز این دیدار را نصیب باواریایی ها کرد.

بایرنی ها بازی را هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 7، روی ضربه کرنر یوشوا کیمیچ، با ضربه سر بنجامین پاوارد به گل برسند اما فِلِکِن توپ را برگشت داد و توماس مولر هم توپ برگشتی را به بیرون زد.حملات بایرنی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 16، قفل دروازه میزبان باز شد. حرکت خوب آلفونسو دیویس از سمت چپ و ارسال تند و تیز او را روبرت لواندوفسکی در مقابل دروازه قطع کرد و حساب کار 1-0 شد.برتری باواریایی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 22، لواندوفسکی گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما باز هم فلکن دروازه تیمش را نجات داد.

در حالی که بازی همچنان در دست بایرن بود، چیزی نمانده بود که تیم میزبان در دقیقه 31 روی یک ضدحمله به گل برسد اما واکنش عالی مانوئل نویر، مانع از گلزنی هولر شد.در دقایق پایانی نیمه اول، این بازیکنان فرایبورگ بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه بایرن ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 1-0 باواریایی ها به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، سرژ گنابری می توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 58 بود که فرایبورگ به گل تساوی رسید. روی ارسال هابرر به سمت راست محوطه جریمه بایرن بود که وینچنزو گریفو با یک ضربه والی تماشایی، کار را تمام کرد.

چیزی نمانده بود که فرایبورگ تنها یک دقیقه بعد پیش بیفتد اما ارسال عالی گریفو را پدرسون با بی دقتی به بیرون زد. پس از آن نوبت بایرنی ها بود که بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و روی پاس گنابری، پریشیچ در آستانه زدن گل دوم قرار گرفت اما واکنش عالی فلکن، باز هم دروازه فرایبورگ را نجات داد.در ادامه باز هم این بازیکنان بایرن بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد نمی کردند اما نمی توانستند از فرصت های شان استفاده کنند.

در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی به پایان خواهد رسید، در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، بایرن به گل رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه فرایبورگ، توپ با دفاع ناقص مدافعان این تیم به گنابری رسید و او هم زیرکزی را صاحب توپ کرد و این بازیکن جوان هم با یک ضربه هوشمندانه، کار را تمام کرد.اما این هم پایان کار نبود و بایرن در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده، روی یک ضدحمله، به گل سوم رسید. گنابری که خود این ضدحمله را آغاز کرد، ابتدا ضربه ای زد که توسط فلکن دفع شد اما خود او توانست ضربه برگشتی را بزند و به این ترتیب، باز با نتیجه 3-1 به پایان رسید.