دستگیری یک نفر و وقوع درگیری ها در اطراف نوکمپ

دستگیری یک نفر و وقوع درگیری ها در اطراف نوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - با آغاز دیدار ال کلاسیکو در ورزشگاه نوکمپ و مصاف رئال مادرید و بارسلونا به نظر می رسید که دست کم در خارج از ورزشگاه مسائل حاشیه ای به پایان برسد و خبری از حواشی سیاسی نباشد.

به گزارش فوتبالی، اما شنیده می شود که اوضاع در اطراف ورزشگاه نوکمپ چندان هم آرام نبوده. روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی به این نکته اشاره کرده که درزمان برگزاری ال کلاسیکو درگیریهایی در اطراف ورزشگاه در جریان بودهو یک گروه 30 نفره از هواداران افراطی بارسا ملقب به گروه بویکس نویس، و گروهی از جدایی طلبان کاتالونیا که به دعوت گروه سونامی دموکراتیک در خیابانها تجمع کرده بودند با هم درگیر شدند که این درگیری دقایقی قبل از شروع بازی ال کلاسیکو آغاز شده و مدتی به طول انجامیده و نیروهای پلیس برای آرام کردن ماجرا وارد عمل شدند.

نیروهای پلیس بارسلونا بلافاصله برای متفرق کردن طرفین درگیر و جدا کردن آنها از هم و پایان دادن به این درگیری وارد عمل شدند و یک نفر را هم دستگیر کرده اند. در جریان این درگیری، معترضان فریاد می زدند:«فاشیست هااز محله ما بیرون بروند» و بطری های شیشه ای هم به سمت هم و به سمت پلیس  پرتاب می شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که تا قبل از آن، اوضاع بدون وقوع درگیری و نزاع تحت کنترل پیش می رفت. 

6363