نصیرزاده: اگر پیش‌بینی‌هایم خوب بود، الان ثروت زیادی داشتم!/ اندازه هزار کیلومتر از تراکتور بی‌خبر هستیم

نصیرزاده: اگر پیش‌بینی‌هایم خوب بود، الان ثروت زیادی داشتم!/ اندازه هزار کیلومتر از تراکتور بی‌خبر هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: نمی‌توانم نتیجه بازی‌مان برابر استقلال را پیش‌بینی کنم، چون اگر پیش‌بینی‌هایم خوب بود، الان ثروت زیادی داشتم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، هوشنگ نصیرزاده، در مورد دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما خوب است و بازی با استقلال مثل یک مبارزه خواهد بود. ما نتایج خوبی گرفتیم و استقلال هم در این فصل نتایج خوبی گرفته و توانسته است خودش را از پایین جدول بالا بکشد. ما در بازی رفت این تیم را شکست دادیم و بازیکنان ماشین‌سازی برای بازی برگشت هم انگیزه زیادی دارند تا نتیجه خوبی در تهران بگیریم.

وی درباره غیبت آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت استقلال خاطر نشان کرد: به احتمال فراوان توجه برخی از بازیکنان استقلال در این بازی به سمت نیمکت خواهد بود، ولی ما با تیم بزرگی بازی داریم که از حمایت هوادارانش بهره می‌برد. ما قطعاً بازی آسانی نداریم، ولی تلاش می‌کنیم تا در تهران نتیجه خوبی بگیریم.

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که «نتیجه بازی با استقلال را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟»، گفت: اگر پیش‌بینی‌هایم خوب بود می‌دانستم کجا و در چه زمینه‌ای سرمایه‌گذاری کنم و ثروتمند می‌شدم!

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی راجع به مشکلات مالی این باشگاه و اینکه بازیکنان ماشین‌سازی فقط 20 درصد از مبالغ قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: بسیاری از باشگاه‌ها با مشکل مالی مواجه هستند، ولی رفتار فوتبالیست‌های ایرانی در قبال این مشکلات حرفه‌ای است. همان‌طور که باشگاه‌ها برای پرداخت پول باید به فکر بازیکنان باشند، بازیکنان هم باید شرایط باشگاه‌‌ها و وضعیت اقتصادی موجود را درک کنند.

وی در مورد اینکه باشگاه تراکتور برای انتخاب جانشین دنیزلی روی چه گزینه‌ای نظر دارد، خاطرنشان کرد: فاصله باشگاه ما و تراکتور یک کیلومتر است، ولی اندازه هزار کیلومتر از آنها بی‌خبر هستیم.

4344