حدادی فر: می‌خواستیم این فصل سنت‌شکنی کنیم/ امیدوارم منصوریان بماند

حدادی فر: می‌خواستیم این فصل سنت‌شکنی کنیم/ امیدوارم منصوریان بماند

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه این تیم قصد داشت در نیم فصل اول سنت‌شکنی کند، گفت: تمام بازیکنان می‌خواهند که علیرضا منصوریان سرمربی تیم بماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، قاسم حدادی فر، درباره ارزیابی اش از تیم فوتبال ذوب آهن در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: نیم فصل اول خیلی برای ما خوب تمام نشد چون اهداف بزرگتری داشتیم. جایگاه تیم ما چندان مناسب نیست؛ هرچند که بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم ولی تلاش می کنیم در نیم فصل دوم این نتایج را جبران کنیم.

وی تاکید کرد: امسال می خواستیم سنت شکنی کنیم و نیم فصل اول را با جایگاه خوبی به اتمام برسانیم ولی یکسری اتفاقات افتاد که این امکان فراهم نشد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه این تیم فوتبال خوبی از خودش به نمایش می گذاشت اما نتیجه نمی گرفت، یادآور شد: شاید نداشتن تمرکز یکی از دلایل این اتفاق بود که همه مقصر هستیم. شاید آنچه که کادر فنی می خواست را نمی توانستیم در زمین پیاده کنیم. هرچند که در هفته های آخر نیم فصل اول به مراتب نتایج بهتری گرفتیم.

حدادی فر ادامه داد: این فصل را با بازی سخت مقابل الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کردیم. نتیجه آن بازی از نظر روحی به ما آسیب زد. در لیگ برتر در بازی اول هم دو گل از حریف پیش بودیم اما یک بازیکنمان اخراج شد و سه گل خوردیم و بازنده شدیم. اشتباهات فردی و عدم نتیجه گیری دلیل این اتفاقات بود.

کاپیتان ذوب آهن درباره عملکرد ضعیف هر سه دروازه بان این تیم در فصل جاری تصریح کرد: ما در ۱۵ هفته سه دروازه بان عوض کردیم که شاید منطقی نباشد و جای آنالیز و بررسی دارد. باید بگویم ابتدای فصل سه دروازه بان خوب و آماده داشتیم ولی اتفاقات جور دیگری رقم خورد. همانطور که گفتم در شکل گیری این وضعیت همه مقصر هستیم. مقصر اول هم منِ کاپیتان هستم.

حدادی فر درباره احتمال کنار گذاشتن علیرضا منصوریان از هدایت تیم ذوب آهن هم گفت: همه بازیکنان علاقه دارند آقای منصوریان بماند. منصوریان شرایط خوبی در تیم ایجاد کرده و در حال پیشرفت هستیم. تصمیم نهایی با باشگاه است ولی ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد. منصوریان سال گذشته تیم بحران زده را تحویل گرفت و در نهایت ششم شدیم. در آسیا هم تنها تیم ایرانی بودیم که صعود کردیم. بدون شک نیم فصل دوم در جدول شرایطمان بهتر می شود. یکسری مشکلات هم هست که مسئولان باشگاه باید آنرا برطرف کنند.

4344