پیش بازی تراکتور-نفت مسجدسلیمان/ طلسم شکسته می‌شود؟

پیش بازی تراکتور-نفت مسجدسلیمان/ طلسم شکسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا شاگردان تارتار می‌توانند طلسم نبردن تراکتور را بشکنند؟ 

به گزارش فوتبالی، نفت مسجدسلیمان تا به حال نتوانسته در لیگ برتر، تراکتور را شکست دهد. این دو تیم در گذشته 5 بار رو در روی هم قرار گرفتند که سهم تراکتور 3 برد بوده و دو بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

اولین بردِ ساکت: بعد از نتایج ضعیف تراکتور، مسئولان این باشگاه ساکت الهامی، مربی ماشین سازی را به کادر فنی تیم سرخ‌پوش تبریز اضافه کردند. الهامی در ابتدای فصل به‌عنوان دستیار اول مصطفی دنیزلی در تراکتور انتخاب شد ولی در شروع مسابقات تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و به ماشین‌سازی تبریز رفت؛ اما با بازگشت مجدد او، تراکتور پس از 5 هفته ناکامی، در نهایت طعم برد را چشید. 

وضعیت پیچیده نفتی ها: تیم های زیر مجموعه وزارت نفت، با بحران شدید مالی مواجه شده اند. پس از جدایی فراز کمالوند از پارس جنوبی و گله های اسکوچیچ در صنعت نفت، مهدی تارتار نیز گفته بازی مقابل تراکتور، آخرین حضور او روی نیمکت مسجد سلیمانی هاست. نفت مسجد سلیمان که یک نیم فصل را بدون باخت پشت سر گذاشته، اکنون در آستانه جدایی مربی و بازیکنان خود قرار دارد. 

محرومان: با اعلام سازمان لیگ، احسان حاج صفی تنها محروم این بازی خواهد بود و تراکتور نمی‌تواند در این بازی از او استفاده کند. 

نتیجه بازی رفت: دو تیم در اولین بازی خود در شروع لیگ نوزدهم، مقابل هم قرار گرفتند که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

نتیجه هفته گذشته: تراکتور با تک گل رضا اسدی مقابل فولاد به برتری رسید و شاگردان تارتار با گل لحظات پایانی میر جوان، از شکست مقابل پارس گریختند و به تساوی 1_1 دست یافتند. 

وضعیت در جدول: تراکتور با 21 امتیاز از 13 بازی در رتبه هشتم و نفت مسجد سلیمان با 23 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد. 

*پنجشنبه 28 آذر 98

تراکتور - نفت مسجد سلیمان ساعت 15:30 ورزشگاه یادگار امام تبریز 

داور: امیر عرب براقی

کمک ها: حسن انتظاری – یوسف مغروری