ریوالدو: نیمار تنها بازیکنی است که می‌تواند جایگزین لیول مسی شود

ریوالدو: نیمار تنها بازیکنی است که می‌تواند جایگزین لیول مسی شود

پایگاه خبری فوتبالی - ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، باور دارد که نیمار تنها بازیکنی است که می تواند پس از بازنشستگی لیونل مسی جای خالی این بازیکن ارزشمند را پر کند. 

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره 32 ساله آرژانتینی در طول دوران حضور خود در بارسلونا بیش از 550 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. او هنوز 18 ماه دیگر با این تیم قرارداد دارد اما ریوالدو باور دارد که یکی از هم تیمی های سابق مسی است که می تواند جای خالی او را پر کند. نیمار در حال حاضر 27 سال دارد و پیش از پیوستن به پاریسن ژرمن در سال 2017 بیش از 150 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده بود. او در طول تابستان بار دیگر در آستانه بازگشت به بارسلونا قرار گرفت و این در حالی بود که رئال مادرید نیز تلاش هایی برای خرید او انجام داد اما در نهایت در پاریس ماندگار شد. 

ریوالدو درباره این دو بازیکن گفت: " مسی نمی تواند تا ابد در زمین حضور داشته باشد. یک روز بازی آخر او خواهد رسید و او فوتبال را ترک خواهد کرد. در حال حاضر او سرنوشت ساز است و گل های زیادی را به ثمر می رساند اما باید بازیکن دیگری را نیز در نظر داشت که جایگزینش شود. تنها یک بازیکن است که می تواند جای مسی را در بارسلونا پر کند و او نیمار است. جدایی او از بارسلونا اشتباه بود اما اگر برگردد می تواند به اندازه مسی سرنوشت ساز باشد. " 

ریوالدو همچنین درباره دیدار فردای دو تیم رئال مادرید و بارسلونا گفت: " متوقف کردن مسی دشوار است اما من اطمینان دارم که رئال مادرید تمام تلاش خود را خواهد کرد چون اگر این اتفاق رخ ندهد او گلزنی خواهد کرد. الکلاسیکو بازی متفاوتی است اما مسی همیشه در این بازی ها آرام است. او همیشه در انتظار گلزنی است.و من واقعا فکر می کنم که هر دو تیم خوب بازی می کنند و هر دو در شرایط خوبی برای این بازی قرار دارند. همانطور که همیشه گفتم هیچ تیمی مدعی پیروزی نیست. "

1070