بشین پاشوی منصوریان روی نیمکت ذوب آهن!

بشین پاشوی منصوریان روی نیمکت ذوب آهن!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال ذوب آهن در شرایطی وارد نیم فصل دوم می شود که همچنان تصمیم در خصوص ماندن یا رفتن علیرضا منصوریان از سوی باشگاه ذوب آهن اتخاذ نشده است.

به گزارش فوتبالی، نتایج نیم فصل نخست تیم فوتبال ذوب آهن آنچنان که باید نتوانست انتظار هواداران و مدیران باشگاه را برآورده کند، پس از باخت دقایق پایانی این تیم مقابل ماشین سازی تبریز، هیئت مدیره باشگاه جلسه ای با منصوریان برگزار کرد و مقرر شد در صورتی که تیم از ۵ مسابقه پیش رو ۱۰ امتیاز کسب کند منصوریان به کار خود ادامه دهد، اما منصوریان از ۵ مسابقه ۸ امتیاز کسب کرد تا گمانه زنی ها در خصوص تغییر منصوریان قوت بگیرد.

در شرایطی که تیم فوتبال ذوب آهن روز جمعه ۲۹ آذر در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر به مصاف سایپا خواهد رفت، اعضای هیئت مدیره همچنان تصمیمی در خصوص ماندن یا رفتن منصوریان اتخاذ نکرده و به نوعی در سردرگمی به سر می برند. از سوی دیگر نظر رسول کربکندی به عنوان مدیر سازمان فوتبال ذوب آهن هم در تصمیم گیری باشگاه بی تاثیر نیست چرا که کربکندی نقش به سزایی در احیا شدن ذوب آهن در دهه ۸۰ داشت و البته که از بازگشت به سطح اول فوتبال ایران آن هم در قالب سرمربی ذوب آهن نیز استقبال می کند.

احتمالا منصوریان در دیدار ذوب آهن و سایپا باز هم روی نیمکت سبزپوشان اصفهانی خواهد نشست چرا که نامساعد بودن اوضاع مالی باشگاه و نبود گزینه مطمئن و قطعی هیئت مدیره ذوب آهن را مجاب می کند که در شرایط کنونی تغییری در راس کادر فنی تیم خود ایجاد نکنند تا شرایط را با ثبات سرمربی مدیریت کنند.



9697