استادیوم سنت اتین، تا اطلاع ثانوی بسته است!

استادیوم سنت اتین، تا اطلاع ثانوی بسته است!

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان بازی یکشنبه شب سنت اتین مقابل پاری سن ژرمن، تعدادی از هواداران تیم میزبان مشعلهایی را به سمت زمین چمن پرتاب کردند.

به گزارش فوتبالی، همین اتفاق سبب شد تا مسئولان لیگ فرانسه تصمیم گرفتند تا باشگاه سنت اتین را با جریمه سختی مواجه کنند. کمیته انضباطی لیگ فوتبال فرانسه روز دوشنبه تصمیم گرفت تا محرومیت سختی را برای این باشگاه مدنظر بگیرد و طبق اعلام مسئولان، استادیوم سنت اتین تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

در جریان بازی سنت اتین مقابل پاری سن ژرمن چندین مشعل به سمت زمین پرتاب شد و همین اتفاق باعث شد تا برگزاری بازی عقب بیفتد و دود غلیظی ورزشگاه را فرا گرفت. این اتفاق دقایقی قبل از آغاز بازی رخ داد و البته این بازی در نهایت برگزار شد و با برد 0-4 پاری سن ژرمن به پایان رسید. با این باخت تیم سنت اتین با 25 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت و از حالا تا اطلاع ثانوی بازی های خانگی سنت اتین در پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

باشگاه سنت اتین هم با انتشار بیانیه ای رسمی از این اتفاقات ابراز تاسف کرد:« ما از اتفاقاتی که رخ داد ابراز تاسف می کنیم و این محرومیت گروهی، جریمه ای برای کل باشگاه است.»

6363