سرمربی وکاپیتانهای رئال، هدیه به دست در بیمارستانها

سرمربی وکاپیتانهای رئال، هدیه به دست در بیمارستانها

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربیان و کاپیتان های تیمهای فوتبال و بسکتبال رئال مادرید روز دوشنبه به بیمارستانهای مختلف شهر مادرید سرزدند و به مناسبت نزدیک شدن به جشن کریسمس، هدایایی را بین کودکانی که در بیمارستانها بستری هستند، توزیع کردند.

به گزارش فوتبالی، این رسم و سنت چندین ساله باشگاه مادریدی است که امسال هم شاهد تکرارش بودیم؛ زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید و پابلو لاسو سرمربی تیم بسکتبال باشگاه به بیمارستان دانشگاهی سانیتاس لا سارسوئلا رفتند و سرخیو راموس و مارسلو، کاپیتانهای تیم فوتبال و فلیپه ریس و سرخیو یول، کاپیتانهای تیم بسکتبال باشگاه مادریدی به بیمارستان دانشگاهی سانیتاس لا مورالا سر زدند و هدایای کریسمس را بین کودکان پخش کردند.

در عین حال سایر بازیکنان باشگاه مادریدی هم کاپیتانها و سرمربیان را همراهی می کردند و در زمانی که هدایا درحال توزیع شدن بود، این بازیکنان به کودکان بیمار امضا می دادند و با آنها عکسهای یادگاری می گرفتند. این اقدام شیرین و دوست داشتنی بخشی از کمپین بنیاد رئال مادرید به نام «سال نو، هیچ کودکی بی هدیه نمی ماند» انجام شد و باشگاه رئال مادرید تصاویر متعددی از این مراسم سنتی را در صفحه رسمی اش منتشر کرد.

6363