خبر خوش برای زیدان: هازارد، عصاهایش را کنار گذاشت

خبر خوش برای زیدان: هازارد، عصاهایش را کنار گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی- ادن هازارد ستاره بلژیکی باشگاه رئال مادرید در شرایطی در مراسم شام رسمی سال نوی میلادی باشگاه شرکت کرد که دیگر بدون عصا راه می رفت.

به گزارش فوتبالی،  ادن هازارد حالا دیگر بدون عصا راه می رود. اودر حالی خودش را به مراسم شام رسمی سال نوی باشگاه رساند که دیگر از عصا استفاده نمی کرد. این درحالی است که ادن هازارد در طول روزهای اخیر تمرینات بدنسازی اش را با جدیت بیشتری دنبال می کند و اوضاع قوزک پای راست مصدومش در حال بهتر شدن است.

هدف اصلی ادن هازارد این است که بتواند خودش را به بازیهای سوپرکاپ اسپانیا که در ماه ژانویه برگزار خواهد شد برساند. هازارد این روزها در شهرک ورزشی رئال مادرید به شدت مشغول تمرین کردن است. روز دوشنبه در وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید تصاویری از ادن هازارد منتشر شد که در سالن بدنسازی باشگاه در حال انجام تمرینات بازیابی اش است.

هازارد در شرایطی بدون عصا در این مراسم شام شرکت کرد که در روز 26 نوامبر و در بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن و در پی خطای خشن مونیه از ناحیه قوزک پا مصدوم شده و همچنان از میادین به دور است و شانس حضور در بازی ال کلاسیکو را از دست داده است.

او در طول این مدت در4بازی رئال غایب بود و در بازی ال کلاسیکو هم قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. او به علاوه در آخرین بازی رئال مادرید در سال 2019 مقابل اتلتیک بیلبائو حضور نخواهد داشت.

البته او تصمیم گرفت تا قوزک پایش را به تیغ جراحان نسپارد و امیدوار است تا برای روز 8 ژانویه و شروع بازیهای رئال در سوپرکاپ اسپانیا و مصاف با والنسیا به اوج آمادگی بازگردد. به همین خاطر هازاد امسال در تعطیلات سال نوی میلادی هم دست از تلاش نخواهد کشید و تمرینات فشرده بازیابی اش را دنبال خواهد کرد تا هرچه زودتر به میادین فوتبال بازگردد.

6363