اندکی بعد از ترک ناپولی؛ توافق آنچلوتی با اورتون

اندکی بعد از ترک ناپولی؛ توافق آنچلوتی با اورتون

پایگاه خبری فوتبالی- چند روز پیش بود که کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی ناپولی ، بعد از برد تیمش درآخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سمتش برکنار شد. 

به گزارش فوتبالی، بلافاصله بعد از اخراج آنچلوتی، مدیران ناپولی، جنارو گتوزو را به عنوان سرمربی جدید تیمشان برگزیدند. اما طبق اخبار منتشره، کارلتو هم زمان زیادی را در خانه سپری نخواهد کرد و او خیلی زود مذاکراتی را با باشگاه اورتون آغاز کرده و حتی گویا با مدیران این باشگاه به توافقاتی نیز دست یافته است.

وب سایت گل به نقل از اسکای سپورتس به این نکته اشاره کرده که کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی دنیای فوتبال، با سران باشگاه اورتون به توافقات ابتدایی دست یافته است. در روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال حضور کارلتو در فوتبال انگلیس به گوش می رسید و در ابتدا صحبت از احتمال حضور او در آرسنال مطرح بود ولی حالا گویا او در آستانه در دست گرفتن هدایت اورتون قرار دارد.

سران باشگاه اورتون اخیرا مارکو سیلوا سرمربی تیمشان را از این سمت برکنار کردند و در ابتدا نام گزینه های دیگری برای جانشینی این سرمربی پرتغالی مطرح بود. از جمله این نامها می توان به دیوید مویس و میکل آرتتا نام برد؛ اما گویا حالا قرار است تا آنچلوتی جانشین سیلوا شود.

اورتون درحال حاضر با کسب تنها 18 امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و آنها برای اجتناب از سقوط به دسته پائین تر می جنگند؛ هرچند که در صورت حضور آنچلوتی روی نیمکت مربیگری این تیم، آنها می توانند گامهای بزرگتری بردارند.

6363