جایزه پسر طلایی 2019 به ژائو فلیکس رسید

جایزه پسر طلایی 2019 به ژائو فلیکس رسید

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو فلیکس ستاره جوان و پرتغالی باشگاه اتلتیکومادرید، جایزه گلدن بوی سال 2019 را به خود اختصاص داد.

به گزارش فوتبالی، جایزه گلدن بوی، جایزه ای است که روزنامه ایتالیایی توتوسپورت از سال 2003 همه ساله به بهترین بازیکن زیر 21 سال اروپا اهدا می کند. ژائو فلیکس این جایزه را در مراسمی که با حضور 200 میهمان برگزار می شد، دریافت کرد و ژرژ مندس مدیربرنامه های او و کریس رونالدو هم در این مراسم حضور داشت و جایزه بهترین مدیربرنامه های اروپا در سال 2019 را مال خود کرد.

ژائو فلیکس بعد از دریافت این جایزه غرق در احساسات صحبتهای کوتاهی را برزبان آورد:« واقعا راضی و خوشحالم. این اتفاق بزرگی برای من است که این جایزه را فتح کردم و از این بابت واقعا شادم. رسیدن به این جایزه، یکی از اهداف من بود. همه بازیکنان به این جایزه دست نمی یابند.»

در جریان مراسم ویدیوهای کوتاهی از فلیپه و کوکه، هم تیمی های ژائو در اتلتیکو پخش شد که فتح این جایزه را به او تبریک گفتند. ژائو فلیکس ادامه داد:« من فقط می توانم از هم تیمی هایم و خانواده ام تشکر کنم. همه اینها در این ماه های مهم در کنار من بودند.»

انریکه سرسو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید هم در صحبتهای کوتاهی گفت:« ما همیشه در اتلتیکو بازیکنان بزرگی داشتیم و در سالهای اخیر این شانس را داشتیم که دو برنده گلدن بوی را در تیممان ببینیم: سرخیو آگوئرو و ژائو فلیکس. ما بر این باور هستیم که ژائو فلیکس یکی از بهترین بازیکنان دنیاست: او جوان است؛ مهارتهای زیادی دارد و واقعا از فوتبال بازی کردن لذت می برد.»

جایزه بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال ایتالیا هم به جانلوئیجی دوناروما، دروازه بان جوان فوتبال ایتالیا رسید.

6363