مندس: اگر رونالدو در رئال بود، توپ طلای امسال را می برد

مندس: اگر رونالدو در رئال بود، توپ طلای امسال را می برد

پایگاه خبری فوتبالی- ژرژ مندس مدیربرنامه های برخی از ستاره های سرشناس دنیای فوتبال از جمله کریستیانو رونالدو، از جمله میهمانان حاضر در مراسم اهدای جایزه گلدن بوی بود. این جایزه ای است که روزنامه توتوسپورت چاپ ایتالیا از سال 2003 به بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال اروپا اهدا می کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان این مراسم، ژرژ مندس هم به عنوان بهترین مدیربرنامه های اروپا در سال 2019 برگزیده شد و به همین خاطر فرصت را غنیمت شمرد تا در مورد کریس رونالدو صحبت کند.

مندس در مورد رازهای موفقیتش در دنیای فوتبال گفت:« راز موفقیتم این است که 24 ساعت شبانه روز تلاش می کنم. بله می خوابم ولی با یک چشم باز می خوابم.»

او درمورد کریس رونالدو گفت:« از نظر من کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. قبل از حضور او در تیم ملی پرتغال، این تیم به هیچ موفقیتی نرسیده بود. اما پرتغال با کریس فاتح یورو شد و بعد در لیگ ملتهای اروپا هم به قهرمانی رسید. به علاوه در سال 2004 هم یک فینال برگزار کردند. کریس در حال متحول کردن ورزش فوتبال است. وقتی رونالدو در سال 2009 به رئال مادرید پیوست، بارسلونا بهترین تیم تاریخ بود و ساختار اصلی تیم ملی اسپانیا را تشکیل می داد. اما با حضور کریس در رئال، همه چیز تغییر کرد: رئال مادرید با کریس رونالدو 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد وغیرممکن است بتوان هیچ کسی را با رونالدو مقایسه کرد.»

مدیربرنامه های رونالدو درموردتوپ طلا گفت:« در دو سال اخیر، کریس شایسته آن بود که دست کم یک بار به توپ طلا برسد. اگر رونالدو در رئال مادرید بازی می کرد، این اتفاق می افتاد. سال آینده کریس دست کم به رکورد 110 گل برای تیم ملی پرتغال خواهد رسید. فکر می کنم که این خودش به تنهایی کریس را شایسته فتح توپ طلای سال بعد خواهد کرد. این ناعادلانه بود که توپ طلای 2019 به مسی رسید. کریس قهرمان لیگ ملتهای اروپا شده بود.. ولی زندگی همین است.باید ببینیم که سرنوشت توپ طلای 2020 چه خواهد شد.»

بخش پایانی صحبتهای مندس در مورد ژائو فلیکس ستاره جوان و پرتغالی اتلتیکو مادریدبود:« کریس رونالدو می گوید که ژائو یک پدیده است. او جوان است ولی دقیقا می داند که چه کار باید بکند. او باید به شدت تلاش کند.»

6363