مهمان ویژه ال کلاسیکو؛ دور افتخارمارکز در نوکمپ

مهمان ویژه ال کلاسیکو؛ دور افتخارمارکز در نوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - مارک مارکز موتورسوار سرشناس اسپانیایی که هشت عنوان قهرمانی در مسابقات موتوسواری کسب کرده است، در بازی ال کلاسیکوی روز چهارشنبه یک مسئولیت جذاب برعهده خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، این موتور سوار جوان و اسپانیایی در روز چهارشنبه و اندکی قبل از آغاز رسمی بازی ال کلاسیکو که ساعت 22.30 به وقت تهران آغاز خواهد شد، در ورزشگاه نوکمپ دور افتخار خواهد زد.

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای رسمی این خبر را اعلام کرده است. مارک مارکز یکی از هواداران دو آتشه بارسلوناست و هر زمان که فرصت برایش فراهم شود، از نزدیک به تماشای بازیهای تیم محبوبش می نشیند. او در سال 2019 بازی دو تیم بارسلونا- اتلتیکومادرید در اواخر فصل گذشته که با برد 0-2 بارسا به اتمام رسید و تقریبا گام بزرگی برای مسجل شدن قهرمانی بارسا بود را از نزدیک تماشا کرد و قبل از آن از نزدیک به تماشای بازی بارسلونا مقابل سویا در جام حذفی که با بردقاطع 1-6 آبی اناری ها همراه بود، نشست.

مارک مارکز یکی از موفق ترین موتور سواران سالهای اخیر مسابقات موتو جی پی است و یک ماه و ده روز پیش، در تایلند، هفتمین قهرمانی اش در دنیا را قطعی کرد که ششمین قهرمانی او در دنیای موتو جی پی به حساب می اید. او تا پیش از این درسالهای 2013، 2014، 2016، 2017، 2018 و 2019 قهرمان موتو جی پی شده بود و در سال 2015 در رشته موتور 125 سی سی و در سال 2012 در رشته موتو 2 به قهرمانی دنیا رسیده بود.

6363