نیمار: اگر در جایی احساس خوشبختی نمی کنی، باید بروی

نیمار: اگر در جایی احساس خوشبختی نمی کنی، باید بروی

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در گفتگویی جنجالی با فرانس فوتبال بار دیگر بازار گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی اش از تیم پاریسی را داغ کرده است.

به گزارش فوتبالی، او در حالی این صحبتها را برزبان آورده که به بازار نقل و انتقالات زمستانی نزدیک می شویم و این ستاره برزیلی بار دیگر سکوتش را درمورد آینده مبهمش شکسته است. 

بخش هایی از گفتگوی جذاب و جنجالی نیمار با مجله فرانس فوتبال منتشر شده و نسخه کامل آن روز سه شنبه به انتشار خواهد رسید. در جریان این گفتگو نیمار در مورد آینده اش صحبت کرده و بار دیگر ابهامات زیادی را مطرح کرده است. او دراین رابطه گفته:« من امروز پاریسی هستم و 100% به تیم متعهدم. تمام جان و توانم را در زمین برای موفقیت پاری سن ژرمن به کار خواهم گرفت.»

او در مورد دلایلش برای تصمیم به ترک پی.اس.جی در تابستان گذشته گفت:« من هرگز نمی خواستم به کسی آسیبی بزنم ولی این ذهنیت را دارم که اگر کسی در جایی احساس خوشبختی نمی کند، باید برود.» و بدین ترتیب گمانه زنی های موجود درمورد احتمال جدایی اش از تیم پاریسی را افزایش داد.

نیمار در ادامه راجع به لیونل مسی یکی از دوستان صمیمی اش در دنیای فوتبال صحبت کرد و گفت:« مسی بازیکن فوق العاده ای است. او بهترین بازیکنی است که دیده ام و هرگز بازیکنی مثل او ندیده ام. اصلا عجیب نیست که مسی شش توپ طلا دارد؛ چون در طول سالها در اوج دنیای فوتبال بوده. باید یک توپ طلا فقط مخصوص مسی کنار بگذارند.»

این ستاره برزیلی در ادامه راجع به اهداف شخصی اش یادآوری کرد که یکی از بزرگترین اهداف او، موفقیت با تیم ملی کشورش است:« قهرمانی در جام جهانی با پیراهن برزیل؛ این هدفی است که بیش از هرچیز دیگری به دنبالش هستم.»

نیمار در بخش پایانی صحبتهایش یادآوری کرد که دوست دارد روزی به توپ طلا برسد ولی درعین حال تاکید داشت که این برایش یک وسواس فکری نیست:« من هم خوشحال می شوم توپ طلا را ببرم. ولی این برایم یک نگرانی بزرگ نیست..»

6363