آرتور و دمبله، غایبان بزرگ بارسا در ال کلاسیکو

آرتور و دمبله، غایبان بزرگ بارسا در ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی- آرتور ستاره برزیلی بارسلونا همچنان به روزهای اوجش بازنگشته و می کوشد تا از بند مصدومیتش در ناحیه استخوان شرمگاهی رهایی یابد.

به گزارش فوتبالی،آرتور بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی برزیل به بارسلونا ( در سه هفته پیش)، فراز ونشیب های زیادی را پشت سرگذاشت. او با درد درناحیه استخوان شرمگاهی به اردوی بارسا بازگشت و فقط توانست در بازی تیمش مقابل اتلتیکومادرید به میدان برود و بعد از آن دیگر نامش در اردوی بازیکنان آماده تیمش دیده نشده است.

آرتور هنوز از بند این مصدومیت رها نشده است و به نظر می رسد که در یک بن بست گرفتار شده است. طبق گزارش TV3 آرتور در هفته های اخیر در پیست اسکی ساعتها اسنوبورد تمرین کرده و همین ماجرا باعث شده تا درد او دوباره عود کند. (لازم به ذکر است که اسنوبورد یکی از ورزشهای خطرناکی است که انجام آن برای فوتبالیستهای حرفه ای ممنوع اعلام شده است)

حالا و در آستانه بازی حساس و سرنوشت ساز بارسلونا مقابل رئال مادرید، اعلام شده که آرتور قادر به همراهی تیمش در مصاف با کهکشانی ها نیست. او روز دوشنبه تمرینات ویژه اش را دنبال کرد ولی بعید به نظر می رسد که تا شروع سال نوی میلادی بتواند به روزهای اوج بازگردد. با این وجود نیروهای کادر پزشکی بارسلونا در تلاش هستند تا او را به اولین بازی تیمشان در سال 2020 که مصاف با اسپانیول در ورزشگاه کورنیا (در روز 4 ژانویه است) برسانند.

چهارشنبه شب بازی ال کلاسیکو در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهدشد و ارنستو والورده سرمربی بارسا تمام بازیکنان تیمش را آماده و قبراق برای این بازی حساس در اختیار خواهد داشت، به جز آرتور و البته عثمان دمبله که هردو دراین بازی غایب خواهند بود. دمبله روز یکشنبه و بعد از پانزده روز حضور در مرکز آسپرتار دوحه برای بازیابی مصدومیتش از ناحیه عضله دوسرران پای راست، به بارسلونا بازگشت و آرتور ملو هم که همچنان با مشکل استخوان شرمگاهی دست و پنجه نرم می کند.

6363