والورده: ناپولی دوماه دیگر، این ناپولی نخواهد بود

والورده: ناپولی دوماه دیگر، این ناپولی نخواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از انجام قرعه کشی مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، ارنستو والورده سرمربی بارسا در مورد رویارویی تیمش با ناپولی دراین مرحله اظهار نظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، والورده در آنالیز ناپولی حریف تیمش دراولین دور حذف این رقابتها گفت:« همانطوری که توقعش را داشتیم یک حریف سخت پیش رو خواهیم داشت. ما در اردوی پیش فصل مقابل آنها بازی کرده ایم؛ هرچند که این بازی، هیچ ربطی به آن بازی نخواهد داشت. مشکل اینجاست که تو شرایط حریفان را در همان روز قرعه کشی ارزیابی می کنی و در حال حاضر وضعیتشان را می سنجی ولی نمی دانی که در دو ماه آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. واقعیت این است که آنها اخیرا سرمربی شان را تغییر داده اند. ناپولی شروع خوبی در سری آ نداشته ولی در اروپا، بیشترین امتیازات را در گروهشان کسب کردن و لیورپول را درخانه شکست دادند و در آنفیلد با لیورپول مساوی کردند. جو ورزشگاه در ناپل فوق العاده است و آنها حریف سرسختی خواهند بود.»

والورده ادامه داد:« مشخص نیست که در زمان رویارویی، این تیم چه شرایطی خواهد داشت. ناپولی بازیکنان مهمی در خط حمله، مثل مرتنز و اینسینیه دارد. در مصافمان در پیش فصل هم آنها در خط میانی شان کیفیت بالایی داشتند و فوتبال خوبی ارائه دادند.»