مدافع اسبق رئال مادرید شرط را باخت و پیراهن بارسا را به تن کرد!

مدافع اسبق رئال مادرید شرط را باخت و پیراهن بارسا را به تن کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - میشل سالگادو بازیکن اسبق بارسلونا پس از باختن شرط با ریوالدو مجبور شد که پیراهن بارسلونا را به  تن کند.

به گزارش فوتبالی، ماجرا یاین شرط از این قرار بود که هر سه بازیکن باید از وسط زمین توپ را به تیرک دروازه می کوبیدند. هر کدام از آنها سه بار فرصت این کار را داشتند که سالگادو شکست خورد.  بدین ترتیب مدافع اسبق رئال مادرید مجبور شد که پیراهن بارسلونا را به تن کند. سالگادو گفت:" خیلی اذیت شدم. این کار را می کنم چرا که وقتی شرط می بندی باید به آن عمل کنی. اما امیدوارم که در بازی برگشت در مادرید انتقام بگیرم." ریوالدو هم با خنده گفت:" قطعا دوباره در مادرید برنده خواهم شد."

ریوالدو یکی از ضرباتش را به تیرک زد در حالی که سالگادو موفق نبود .بدین ترتیب مدافع اسبق رئال مادرید مجبور شد که پیراهن بارسا با اسم و شماره خودش را به تن کند.

بازی رئال مادرید و بارسلونا در روز 27 آذر در نیوکمپ برگزار خواهد شد و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود. هر کدام از دو تیم که در این بازی پیروز شوند می توانند قهرمانی نیم فصل خود را تقریبا قطعی کنند هر چند که تساوی تنور رقابت را همچنان داغ نگه خواهد داشت.