بوتراگوئنو: سیتی هزینه زیادی کرده اما ما رئال مادرید هستیم

بوتراگوئنو: سیتی هزینه زیادی کرده اما ما رئال مادرید هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط سازمانی رئال مادرید، می گوید که تیم های انگلیسی هزینه زیادی برای موفقیت کرده اما اما کیفیت رئال مادرید می تواند به آنها کمک کند. 

به گزارش فوتبالی، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ساعاتی پیش برگزار شد تا تیم های صعود کرده از مرحله گروهی رقبای خود را بشناسند. در این قرعه کشی منچسترسیتی که به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرده بود رقیب رئال مادرید شد که پس از پاریسن ژرمن به عنوان تیم دوم گروه آ به این مرحله رسیده بود. تیم پپ گواردیولا باید در تاریخ 7 اسفند ماه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید برود و بازی برگشت نیز در ورزشگاه اتحاد و در تاریخ 26 اسفند ماه برگزار خواهد شد. بوتراگوئنو پس از این قرعه کشی گفت: " آنها در حال حاضر رقیب قدرتمندی هستند و این بازی برای هر دو تیم بسیار هیجان انگیز خواهد بود. ما با اشتیاق این قرعه را می پذیریم و به بازیکنان خودمان اعتماد داریم. همه می دانند که این رقابت ها چقدر برای ما و هواداران ما خاص است. در برابر ما رقیبی ایستاده که باید با تمام قوا به مصافش برویم. آنها رقیب بزرگی هستند و این قرعه برای دنیای فوتبال بسیار هیجان انگیز است. آنها سرمایه گذاری زیادی در سال های اخیر کرده اند اما ما رئال مادرید هستیم و در شرایطی هستیم که می توانیم با هر تیمی روبرو شویم. در ابتدا میزبان خواهیم بود و سعی  می کنیم در خانه نتیجه خوبی بگیریم و برای قرعه کشی یک چهارم نهایی بار دیگر به اینجا برگردیم. " 

بوتراگوئنو حاضر به صحبت درباره بازگشت گواردیولا به اسپانیا و رویارویی با حریف قدیمی نشد و در این بار گفت: " ببینید این منچسترسیتی است که برابر رئال مادرید قرار گرفته است. آنها تیم بسیار خوبی دارند و ما نیز همینطور. ما تیمی داریم که به این سبک از بازی ها عادت داریم و امیدواریم فوتبال خوبی از سوی هر دو تیم ببینیم. هواداران برای این قرعه بسیار هیجان زده هستند. "

1070