عکس / اصرار رونالدو برای اهدای بازوبند کاپیتانی یووه به ماتوییدی

عکس / اصرار رونالدو برای اهدای بازوبند کاپیتانی یووه به ماتوییدی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، حاضر نشد که بازوبند کاپیتانی یوونتوس را از گونزالو ایگواین بپذیرد و در عوض تصمیم گرفت که برای ادای احترام آن را به بلیس ماتوییدی اهدا کند. 

به گزارش فوتبالی، یوونتوس روز گذشته موفق شد با نتیجه 1 - 3 برابر اودینزه به پیروزی برسد تا با توجه به تساوی اینتر و فیورنتینا از نظر امتیاز بار دیگر با شاگردان کونته برابر شود. ایگواین که پس از تعویض لئوناردو بونوچی بازوبند را در اختیار گرفته بود، 5 دقیقه بعد از زمین بیرون کشیده شد و این بازوبند را به فوق ستاره پرتغالی 34 ساله که فصل گذشته به این تیم پیوسته بود، اهدا کرد. با این حال رونالدو تصمیم گرفت که بازوبند کاپیتانی را برای ادای احترام به بلیس ماتوییدی که زمان بیشتری را در این تیم حضور داشته، اهدا کند و شانس بستن بازوبند کاپیتانی یوونتوس را رد کند.

رونالدو بازوبند کاپیتانی را به بلیس ماتوییدی اهدا کرد

 رونالدو تابستان سال گذشته پس از 9 سال حضور در رئال مادرید به یوونتوس پیوست و روز گذشته نیز موفق شد دو گل برای این تیم به ثمر برساند و به نظر می رسد که بار دیگر در حال بازگشت به روزهای اوج خود است. یک گل دیگر یوونتوس در بازی روز گذشته را نیز پائولو دیبالا وارد دروازه حریف کرد.

1070