آزمون و جیوبا؛ زوج نادر لیگ برتر روسیه

آزمون و جیوبا؛ زوج نادر لیگ برتر روسیه

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه تلویزیونی روسیه سردار آزمون و آرتم جیوبا، مهاجمان تیم زنیت سن‌پترزبورگ را زوج نادر لیگ برتر فوتبال این کشور معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، شبکه تلویزیونی روسیه در بخشی از گزارش بلند خود در مورد عملکرد تیم زنیت سن‌پترزبورگ در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال این کشور با اشاره به توانمندی‌های خط حمله‌اش نوشت: زنیت همیشه حداقل یک بازیکن دارد که علاوه بر باز کردن دروازه حریفان در گل‌سازی نیز متخصص باشد. این یک اتفاق نادر در لیگ برتر روسیه است که زوج سردار آزمون و آرتم جیوبا آن را در تیم زنیت رقم زدند. این تیم تاکنون 37 گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده که بیشتر آنها را مدیون زوج خط حمله ایرانی و روسی‌اش است.

بر اساس این گزارش، آرتم جیوبا با 11 گل و 9 پاس گل صدرنشین رده‌بندی بهترین گلزنان لیگ برتر روسیه است. سردار آزمون هم با 7 گل‌زده و 5 پاس جایگاه چهارم این رده‌بندی را در اختیار دارد. آزمون 3 پاس گل به جیوبا داده و مهاجم ایرانی نیز 2 گل خودش را روی پاس‌های جیوبا به ثمر رساند.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ با کسب 45 امتیاز صدرنشین نیم‌فصل نخست لیگ برتر روسیه شد. تیم‌های کراسنودار (35 امتیاز) و روستوف (34 امتیاز) در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

9697