قرعه‌کشی یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ تقابل جذاب مادریدی‌ها و انگلیسی‌ها!

قرعه‌کشی یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ تقابل جذاب مادریدی‌ها و انگلیسی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقر یوفا در شهر نیون سوئیس  برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019 امروز تکلیف بازیهای مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد. دیدارهای رفت این مرحله در روزهای 29 و 30 بهمن ماه و ششم و هفتم اسفندماه برگزار می شود. دیدارهای برگشت نیز در تاریخ های 20، 21، 27 و 28 اسفندماه انجام خواهد شد. 

تیم هایی که در سمت راست نوشته شده اند بازی رفت میزبان خواهند بود و در بازی برگشت مهمان.

 دورتموند - پاریسن ژرمن

رئال مادرید - منچسترسیتی

 آتالانتا - والنسیا

اتلتیکو مادرید - لیورپول

 چلسی - بایرن مونیخ

لیون - یوونتوس

تاتنهام - لایپزیش

ناپولی - بارسلونا

14:33 : قرعه کشی با صحبت های رئیس کمیته مسابقات در مورد نحوه قرعه کشی آغاز شد. او همچنین توضیح داد که در حال حاضر رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بهترین گلزن فصل لیگ قهرمانان اروپاست و در مورد آمارهای مسابقات و اتفاقات بازیها تا کنون توضیحاتی ارائه کرد.

14:34 : کلیپی از  اتفاقات فصل لیگ قهرمانان اروپا برای حاضرین در قرعه کشی پخش شد. در این کلیپ تصاویری از بازیهای 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی پخش شد.

14:37 : جیورجیو مارکتی دبیرکل یوفا روی سن آمد و پیامی را از جانب چفرین رئیس یوفا نقل کرد که خواستار مسابقاتی جذاب شده بود تا هواداران لذت ببرند. او همچنین گفت که لایپزیش تیمی است که برای اولین بار به مرحله یک هشتم نهایی رسیده است.

14:39 :کلی اسمیت بازیکن اسبق تیم زنان انگلیس و آرسنال برای قرعه کشی به سن دعوت شد.

14:40 : حمید آلتین توپ بازیکن اسبق رئال مادرید و بایرن مونیخ به عنوان نماینده شهر استانبول که میزبان فینال امسال خواهد بود هم روی سن آمد.

14:41 : آلتین توپ در قرعه کشی گفت :" به همه تیم های صعود کرده به مرحله یک هشتتم تبریک می گویم . باعث افتخار ماست که استانبول میزبان فینال باشد. خاطره خوبی از بازی لیورپول و میلان در سال 2005 که در این شهر برگزار شد، داریم. خیلی خوب است که فوتبالدوستان برای تماشای فینال به استانبول بیایند."

14:43 : مایکل هسلوارث رئیس کمیته مسابقات یوفا هم برای توضیح در مورد نحوه مراسم و قرعه کشی به روی سن آمد و برای حاضران توضیحاتی ارائه کرد و بعد از آن قرعه کشی انجام شد.