بنزما: این فصل قهرمانی در لالیگا را می‌خواهم

بنزما: این فصل قهرمانی در لالیگا را می‌خواهم

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما پس از تساوی شب گذشته رئال مادرید برابر والنسیا در آستانه الکلاسیکو گفت که می خواهد این فصل با تیمش به قهرمانی لالیگا دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم والنسیا و رئال مادرید در ورزشگاه مستایا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 1 - 1 به تساوی رسید. گل والنسیا در فاصله 12 دقیقه تا پایان بازی به ثمر رسید و این کریم بنزما بود که موفق شد در وقت های تلف شده و روی تاثیر خوب کورتوا روی کرنر ارسالی توپ را وارد دروازه حریف کند و یک بار دیگر ناجی رئال مادرید شود. او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت " من می خواهم این فصل قهرمان لالیگاش وم و اگر بتوانم با عملکرد و حرف هایم به هم تیمی هایم خود در راه رسیدن به این هدف کمک کنم، این کار را انجام خواهم داد. "

رئال مادرید روز چهارشنبه باید به مصاف بارسلونا برود و خاطره خوبی از آخرین باری که در ورزشگاه نیوکمپ برابر حریف خود قرار گرفت نیز ندارد. بنزما در این باره گفت: " بازی در ورزشگاه خانگی بارسا همیشه سخت است. بازی خارج از خانه در نیوکمپ همیشه مهمترین بازی فصل است. امیدواریم که بتوانیم در این بازی پیروز شویم. "

1070