توهین طرفداران باعث نیمه‌کاره ماندن یک بازی در اسپانیا شد

توهین طرفداران باعث نیمه‌کاره ماندن یک بازی در اسپانیا شد

پایگاه خبری فوتبالی – رومن زوزولیا سه سال پس از جدایی عجیبش از رایو وایکانو، به ورزشگاه این تیم بازگشت. اما بازی او با آلباسته مقابل رایو به سرانجام نرسید.

تماشاگران رایو شعار می‌دادند: «رومن زوزولیا، نازی کثیف» و پلاکاردهای بزرگی هم با این مضمون به ورزشگاه آورده بودند. بازی در همان اوایل به همین دلیل متوقف شد. در نهایت این توقف به نتیجه نرسید و بازی تعطیل شد. این اولین باری است که یک بازی در اسپانیا به دلیل شعار علیه بازیکنان تعطیل می‌شود.

زوزولیا در ژانویه 2017 از رئال بتیس به رایو وایکانو پیوست، اما طرفداران به‌شدت به حضور او اعتراض کردند و همین باعث شد او هرگز برای این تیم بازی نکند. طرفداران می‌گفتند که او طرفدار گروه‌های نژادپرست و راست افراطی است، اما خود این بازیکن این موضوع را به‌شدت تکذیب کرده است.

گزارش شده که بازیکنان آلباسته بین دو نیمه تصمیم گرفتند به زمین برنگردند. شاید هم این که آنها در اواخر نیمه اول یک بازیکن کمتر داشتند به همین دلیل بوده است. اما در نهایت، دو تیم در رختکن ماندند تا داور در این باره تصمیم بگیرد. خوسه آنتونیو لوپز توکا هم اعلام کرد که بازی نیمه‌کاره می‌ماند، چرا که هر دو تیم خواستار توقف بازی شده‌اند. فدراسیون فوتبال اسپانیا هم از این تصمیم حمایت کرد.

8444