احتمال خانه‌نشینی 6 هفته‌ای آرون رمزی

احتمال خانه‌نشینی 6 هفته‌ای آرون رمزی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) آرسنال مقابل بایرن‌مونیخ در گروه F از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود که آرون رمزی در دقیقه 57 دچار آسیب‌دیدگی شد و جای خود را به الکس اوکسیلد چمبرلین داد. آرسن ونگر پس از این برد ارزشمند که امید این تیم برای صعود از مرحله گروهی این رقابت‌ها را زنده نگه داشت، خبر داد که آرون 24 ساله دچار مصدومیت عضلانی شده است.

باشگاه آرسنال همچنین در این خصوص اعلام کرده که نیاز به آزمایش و بررسی‌های دقیق‌تری برای آگاهی از میزان جدیت آسیب‌دیدگی هافبگ ولزی‌اش دارد اما آنها نگران این هستند در صورتی که رمزی از ناحیه همسترینگ آسیب‌ دیده باشد، به مدت چهار تا 6 هفته قادر به همراهی توپچی‌های لندن نخواهد بود.

رمزی فصل گذشته در سه مقطع از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود و همین نگرانی توپچی‌های لندن برای مصدومیت مجدد وی از همین ناحیه را افزایش داده است.

در صورت خانه‌نشینی 6 هفته‌ای هافبک ولزی توپچی‌ها وی بازی‌هایی نظیر اورتون و سوانزی در لیگ برتر، شفیلد ونزدی در جام اتحادیه انگیس، بازی برگشت مقابل بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان، دربی شمال لندن مقابل تاتنهام را از دست خواهد داد.

انتهای پیام/