تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به مصاف اکسین البرز می رود

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به مصاف اکسین البرز می رود

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم بعثت کرمانشاه در حالی عصر امروز (چهارشنبه) اولین مسابقه خارج از خانه خود را باید برابر حریف کرجی برگزار می کند که در دو مسابقه اول خود در رقابتهای لیگ دسته دوم توانسته با پیروزی پشت سر بگذارد.
تیم بعثت که امسال با ترکیبی تقریبا بومی پا به مسابقات گذاشته است امید دارد تا با کسب سومین پیروزی متوالی خود یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ آزادگان لقب گرفته و به اهداف خود دست یابد.
هرچند اکسین حریف امروز بعثت، تیم دست و پا بسته ای نیست چرا که آن ها نیز در دو مسابقه خود به پیروزی دست پیدا کرده اند و در دیدار خانگی امروز هم مطمئنا به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند.
پیروزی هر کدام از دو تیم بعثت کرمانشاه و اکسین البرز در صورت توقف نیروی زمینی می تواند آن ها را صدرنشین گروه کند و این همان چیزی است که دو تیم به دنبال آن بوده و به همین دلیل نهایت تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهند بست.
هم اکنون تیم های بعثت کرمانشاه و اکسین البرز هر یک با 6 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.
مطمئنا شاگردان بهنام سراج در بعثت اگر در نواختن ضربات نهایی و استفاده بهتر از موقعیت های گلزنی دقت بیشتری داشته باشند می توانند سومین پیروزی متوالی خود را این بار در کرج جشن بگیرند.
براساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اکبر اکبری با کمک های حمید کاوندی و مهرداد نجفی دیدار امروز تیم های بعثت و اکسین را قضاوت می کنند.
دیدار نمایندگان کرمانشاه و البرز از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه انقلاب شهر کرج برگزار خواهد شد.
تیم بعثت کرمانشاه در گروه اول مسابقات با تیمهای ملی پوشان تبریز، کارون اهواز، شهرداری بندرعباس، هامون سازه شیراز، آراد اصفهان، شهرداری زنجان، شهرداری دزفول، نیروی زمینی تهران و پرسپولیس گناوه همگروه شده است.
مسابقات لیگ دسته دو باشگاه های کشور با حضور 40 تیم در چهار گروه 10 تیمی برگزار می شود و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کند.
12 تیم راه یافته به مرحله دوم در دو گروه 6 تیمی به صورت رفت و برگشت مسابقه می دهند که تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم به همراه برنده تیم های دوم راهی لیگ آزادگان می شوند.
7458/8066

انتهای پیام /*