ترکیب منچستریونایتد اعلام شد؛ حضور مثلث محبوب سولشر

ترکیب منچستریونایتد اعلام شد؛ حضور مثلث محبوب سولشر

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد تا دقایقی دیگر در چارچوب رقابت های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اولدترافورد میزبان اورتون خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان اوله گونار سولشر از ساعت 17:30 به وقت ایران باید برابر اورتون رده شانزدهمی به میدان بروند. یونایتد در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و موفق شده تاتنهام و منچسترسیتی را شکست دهد و شرایط خود در جدول رده بندی را نیز بهبود بخشیده و به رده ششم صعود کند. این در حالی است که با توجه نتایج این هفته در صورت پیروزی شیاطین سرخ برابر اورتون در دیدار امروز آنها می توانند با 27 امتیاز یک رده دیگر نیز صعود کرده و به رده پنجم جدول رده بندی بازگردند و با توجه به شکست 0 - 1 روز گذشته چلسی برابر بورنموث فاصله این تیم تا رده چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان تنها دو امتیاز خواهد شد. اورتون شرایط خوبی در فصل جدید لیگ برتر ندارد و با 17 امتیاز از 16 بازی در رده شانزدهم قرار دارد اما همین تیم هفته گذشته موفق شد با نتیجه 1 - 3 برابر چلسی به پیروزی برسد و نشان داد که نباید آنها را دستکم گرفت. 

ترکیب منچستریونایتد در دیدار امروز بدین ترتیب است: داوید دخیا، ون بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو، مک تامینی، فرد، جیمز، لینگارد، راشفورد، مارسیال

1070