سفر سولشر به سالزبورگ، برای متقاعد کردن هالند

سفر سولشر به سالزبورگ، برای متقاعد کردن هالند

پایگاه خبری فوتبالی - در روزها و هفته های اخیر بارها نام ارلینگ هالند ستاره جوان باشگاه سالزبورگ را در تیتر اصلی رسانه های ورزشی دیده و شنیده ایم.

به گزارش فوتبالی، درخشش این بازیکن جوان در رقابتهای این فصل و با پیراهن سالزبورگ تا حدی بوده که تمام تیمهای بزرگ و مطرح اروپایی برای جذب او دست به کار شده اند و مبارزه ای جانانه برای مال خود کردن این بازیکن درجریان است.

اخیرا سران باشگاه سالزبورگ اعلام کردند که برای انتقال هالند به آلمان، مذاکراتی را با بوروسیا دورتموند داشته اند و حالا سران منچستریونایتد برای جذب این بازیکن نروژی دست به کار شده اند. شیاطین سرخ در این مسیر از اوله گونار سولشر سرمربی نروژی شان که هموطن هالند است خواسته اند تا شخصا به سالزبورگ برود و هالند را برای انتقال به اولدترافورد متقاعد کند. سولشر روز جمعه به سالزبورگ سفر کرد و ساعاتی بعد به انگلیس بازگشت

طبق گزارش منتشره در دیلی میل، او در این سفر چندساعته، با ستاره جوان باشگاه ردبول سالزبورگ دیدار و گفتگو کرده است. هالند تنها 19 سال سن دارد ولی با همین سن و سال کم، دل باشگاه های بزرگ اروپایی را برده و باشگاه هایی مثل رئال مادرید و یوونتوس هم به دنبال جذب او هستند و ممکن است حتی در بازار زمستانی اتفاقاتی دراین رابطه را شاهد باشیم.

سولشر که هالند را به خاطر دوران حضورش در مولده به خوبی می شناسد، عزمش را جزم کرده تا او را برای پیوستن به یونایتد راضی کند. اودرصحبتهایی گفته که ایده اصلی اش جذب بازیکنانی با آینده نگری بلندمدت است و قصد دارد تا برای خرید هالند در بازار تابستانی دست به کار شوند؛ هرچند که احتمال تلاش برای خرید هالند در بازار زمستانی را رد نکرده. سولشر دراین باره گفته:« اهدافی که ما به دنبالشان هستیم، برای بلند مدت هستند. اگر گزینه ای در بازه زمانی کوتاهی پیش روی ما قرار بگیرد، احتمالا آن را بررسی خواهیم کرد ولی همیشه به دنبال برنامه های بلند مدت هستیم. ژانویه همیشه ماه سختی است ولی ما همیشه هوشیار و گوش به زنگ هستیم.»

6363