جراحی موفقیت آمیز ریبری ودوری دو ماه و نیمه او از میادین

جراحی موفقیت آمیز ریبری ودوری دو ماه و نیمه او از میادین

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه فیورنتینا روز شنبه زیر تیغ جراحی رفت و ساق پای راستش را به تیغ جراحان سپرد

به گزارش فوتبالی، باشگاه فیورنتینا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که عمل جراحی برروی ساق پای ریبری موفقیت آمیز بوده و او دو ماه و نیم از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

دربیانیه منتشره از سوی این باشگاه ایتالیایی می خوانیم: فیورنتینا اعلام می کند که فرانک ریبری روز شنبه زیر تیغ جراحی رفت و ساق پای او توسط جراحان ترمیم شد.فرانک روز یکشنبه به فلورانس بازخواهد گشت و روند بازیابی اش را آغاز خواهد کرد.»

فرانک ریبری 36 ساله بعد از اتمام قراردادش با بایرن مونیخ، در بازار نقل و انتقالات تابستانی به فیورنتنیا پیوست ودر بازی تیمش مقابل لچه که روز 30 نوامبر برگزار شد، دچار مصدومیت گردید. این مصدومیت درشرایطی گریبانگیر ریبری شد که او فصل را فوق العاده آغاز کرده بود. ریبری که در طول دوران حضورش در بایرن مونیخ تمام افتخارات ممکن را با این تیم آلمانی کسب کرده بود (قهرمانی سه گانه در لیگ قهرمانان اروپا، بوندس لیگا و جام حذفی آلمان در فصل 13-2012 ) در طول این فصل برای فیورنتینا دو گل زده و دو پاس گل داده بود .

وینچنتزو مونتلا سرمربی فیورنتینا هم معمولا ریبری را در کنار فدریکو کیه زا در خط حمله تیمش قرار می داد. او روز شنبه در کنفرانس خبری اش قبل از رویارویی شاگردانش با اینتر میلان گفت:« ریبری قوی تر از قبل بازخواهد گشت.»

  

6363