رئیس بارسا وارائه اعتراض رسمی به فدراسیون: چرا وار در کار نبود؟

رئیس بارسا وارائه اعتراض رسمی به فدراسیون: چرا وار در کار نبود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا شنبه شب در دیداری حساس در ورزشگاه آنوئتا با تساوی 2-2 مقابل رئال سوسیداد متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، آنچه این تساوی را برای بارسایی ها دردناک تر کرد، خطایی بود که در لحظات پایانی بازی در محوطه جریمه حریف برروی جرارد پیکه اتفاق افتاد و یکی از بازیکنان تیم میزبان با کشیدن پیراهن پیکه او را نقش برزمین کرد. بازیکنان بارسا معتقد بودند که داور می بایست برای تیمشان یک ضربه پنالتی اعلام می کرده. به ویژه آنکه درنیمه اول بازی، داور خطای مشابهی از سوی بوسکتس را یک ضربه پنالتی برای سوسیداد سوت زده بود.

اما تصمیم داور این بود که خطای پنالتی برروی پیکه اتفاق نیفتاده وبازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. بعد از اتمام این بازی، حالا جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا قصد دارد تا شکایت و اعتراضی رسمی و کتبی را به فدراسیون فوتبال اسپانیا بفرستد و از لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون اسپانیا، توضیح بخواهد که چرا در این صحنه جنجالی، داور از تکنولوژی وار کمک نگرفته است.

طبق گزارش شبکه کادنا سر، مدیران باشگاه کاتالان با در نظر داشتن این نکته که داور بازی دردقیقه 11 مسابقه خطای مشابهی از بوسکتس برروی دیگو یورنته را یک پنالتی به نفع سوسیداد گرفته بود، حسابی عصبانی هستند که چرا داور خطای برروی پیکه را سوت نزده است.

بارسا در شرایطی دراین بازی دو امتیاز ارزشمند را از دست داد که تا کمتر از یک هفته دیگر در نوکمپ میزبان رئال مادرید خواهد بود.

  6363