لمان: درروزهای اوج، هرروز در رختکن آرسنال جدل داشتیم

لمان: درروزهای اوج، هرروز در رختکن آرسنال جدل داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- ینس لمان دروازه بان سابق باشگاه آرسنال، به خوبی خاطرات دوران طلایی توپچی ها را به یاد دارد. آن زمان که در سال 2003 آنها با هدایت آرسن ونگر قهرمان لیگ برتر شده بودند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در آن فصل با 26 برد و 12 تساوی و بدون باخت، لقب «شکست ناپذیران» را به خود اختصاص داده بود.

ینس لمان با یادآوری آن روزها در گفتگو با اتلتیک گفته:« من گذشته ای مملو از ناامیدی را به یاد دارم ولی درعین حال موفقیت های متعددی را هم در ذهن دارم که واقعا ارزشمند هستند. به عنوان مثال در دوران حضورم در آرسنال اگرچه همه افتخارات ممکن را فتح نکردیم ولی تقریبا به تمام جامها رسیدیم. تجربه و پروسه یادگیری متوالی خوبی را پشت سرگذاشتیم. تیم کاملا متحد و منسجم بود. مردم حتما با خودشان فکر می کردند که ما در رختکن تیممان چه جو خوبی داریم.»

این دروازه بان آلمانی ادامه داد:« ولی اگر راستش را بخواهید اصلا اینگونه نبود. چون تقریبا هرروز در رختکن تیم بحث و جدل داشتیم. در لحظات و شرایطی بودیم که همه می خواستند موفق باشند ولی این جروبحثها بودکه در نهایت به پیشرفت تیم کمک زیادی کرد.»

لمان درطول دوران فوتبالی اش در بوندس لیگا، لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا موفقیتهای زیادی کسب کرد. او با بوروسیا دورتموند یک قهرمانی در بوندس لیگا را به دست آورد و با میلان فاتح اسکودتو شد و در فصل اول حضورش در ارسنال تقریبا تمامی جامها را درو کرد: لیگ برتر، جام اتحادیه و جام حذفی انگلیس

6363