وقتی اسنوبورد، باعث مصدومیت ستاره بارسا شد

وقتی اسنوبورد، باعث مصدومیت ستاره بارسا شد

پایگاه خبری فوتبالی- اعضای کادر پزشکی بارسلونا حدود یک هفته پیش گزارشی را در مورد شرایط آرتور، ستاره برزیلی این تیم و مصدومیتش منتشر کردند. 

به گزارش فوتبالی، در این گزارش می خوانیم: آرتور از ناحیه استخوان شرمگاهی دچار مصدومیت شده است. در جلسه تمرینی بارسلونا قبل از مصاف با رئال سوسیداد که عصر جمعه برگزار شد، آرتور نتوانست در زمین چمن با سایر هم تیمی هایش تمرین کند و طبق گزارش TV3 دلیل غیبت و مصدومیت این بازیکن برزیلی این بود که او در روز سوم دسامبر (11 روز پیش) و بعد از بازی اتلتیکو- بارسلونا و همچنین 24 نوامبر (بعد از بازی با لگانس ) چند ساعتی مشغول اسنوبورد کردن بوده است.

ورزش اسنوبورد که چندان با ورزش فوتبال سازگاری ندارد، باعث شده تا روند بهبود این بازیکن برزیلی با کندی پیش برود.

طبق گزارش تی.وی3، آرتور همراه با نتو، دروازه بان بارسا و خانواده هایشان برای اسکی کردن به منطقه گرائو رویگ در آندورا رفته بودند. نتو، برخلاف آرتور با هیچ مشکل و مصدومیتی مواجه نشده و تجربه اش در ورزش اسکی، آسیبی به او نرسانده است.

آخرین باری که آرتور در ترکیب بارسا به میدان رفت، به حضور او دربازی بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برمی گردد که دوازده روز پیش برگزار شد و او در دقیقه 73 بازی تعویض شد.

بازی امشب بارسلونا مقابل سوسیداد سومین بازی متوالی ای بود که این بازیکن برزیلی به خاطر مصدومیتی که در اسنوبورد گریبانگیرش شده بود، نتوانست تیمش را همراهی کند.

6363