لمپارد: مسئول این ناکامی بازیکنان چلسی هستند و نه هواداران

لمپارد: مسئول این ناکامی بازیکنان چلسی هستند و نه هواداران

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در بازی امشب خود در لیگ برتر انگلیس با یک گل مغلوب بورنموث شد. در پایان این بازی، فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی به آنالیز عملکرد تیمش پرداخت و در مورد نتایج ضعیف تیمش در بازیهای اخیر اظهار نظرکرد.

به گزارش فوتبالی، این باخت در شرایطی رقم خورد که چلسی  در ماه های اخیر به بردهای ارزشمندی دست یافته بود ولی در بازیهای اخیر چلسی دچار افت محسوسی شده است.

لمپارد در آنالیز شرایط فعلی تیمش گفته:« نمی خواهم در مورد ترس و وحشت موجود در تیمم صحبت کنم، اما واقعیت این است که ما در خانه و در مقابل هوادارانمان، جنجگو و مبارزه طلب نیستیم...ناامید شده ام. این یک واقعیت پیش روی است؛ اگر در اوج نباشیم و نتوانیم خوب بازی کنیم، باید به دنبال راه حل دیگری باشیم.»

سرمربی جوان چلسی با آنالیز بازی با بورنموث و بازیهای اخیر تیمش گفت:«ما موقعیت های زیادی خلق می کنیم اما به طرز احمقانه ای فرصتهایمان را از دست می دهیم. ما در این بازی نتوانستیم هواداران تیممان را هیجان زده کنیم. در بازی با بورنموث خیلی کند بودیم و مسئول این ناکامی بازیکنان تیم هستند و نه هواداران.» البته لمپارد به دنبال بهانه جویی نیست. او در ادامه صحبتهایش گفت:« نمی خواهم خستگی را عامل این نتایج ضعیف بدانم. به جز بازی مان مقابل منچسترسیتی ، در مصاف با تیم هایی که عمیق و منظم دفاع می کنند، نمی توانیم راه حل های مناسبی برای رسیدن به گل پیدا کنیم.باید با اقتدار بیشتری کار کنیم. در بازی با بورنموث اصلا ریسک نکردیم و اصلا نباید اینگونه باشد.»

6363