انتقاد تند بوسکتس: داور خطا را دید ولی نخواست سوت بزند

انتقاد تند بوسکتس: داور خطا را دید ولی نخواست سوت بزند

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم رئال سوسیداد و بارسلونا که با تساوی 2-2 دو تیم در ورزشگاه آنوئتا به پایان رسید، جنجالهای فراوانی را به همراه داشت. جنجالی ترین صحنه این بازی در دقیقه پایانی مسابقه رخ داد. زمانی که در محوطه جریمه سوسیداد، دیگو یورنته پیراهن پیکه را کشید و او را نقش برزمین کرد ولی داور این خطا را خطای پنالتی تشخیص نداد و کارشناسان وار هم دراین زمینه اظهارنظری نکردند.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق در شرایطی رخ داد که در نیمه اول بازی، داور در صحنه مشابهی یک ضربه پنالتی به نفع سوسیداد اعلام کرده بود. در پایان این بازی سرخیو بوسکتس که در نیمه اول قربانی برخورد مشابهی شده بود و به خاطر آنکه او پیراهن یورنته را کشیده بود، داور به نفع سوسیداد پنالتی گرفته بود، به انتقاد از عملکرد آلبرولا روخاس، داور بازی پرداخت. او معتقد بود که داور می بایست صحنه خطا برروی پیکه را بازبینی می کرده و این صحنه می توانست منجر به پیروزی بارسا در این بازی شود.

بوسکتس دراین رابطه گفت:«اگر بخواهید خطای من را پنالتی بگیرید، باید پنالتی های به مراتب بیشتری دراین بازی گرفته می شد. تکنولوژی وار می بایست صحنه جنجالی پایانی بازی را بررسی می کرد. خطای پنالتی برروی پیکه کاملا واضح بود. فکر می کنم داور صحنه را دید ولی نخواست سوت بزند. نمی دانم که چرا کارشناسان تکنولوژی وار وارد عمل نشدند. من دوست دارم توضیح آنها را بشنوم. ولی این امکان وجود ندارد.»

بوسکتس در بخش دیگری از صحبتهایش به تمجید از عملکرد خوب گریزمان در مصاف با تیم سابقش پرداخت و گفت:« می دانستیم که این بازی، بازی خاص و ویژه ای برای گریزمان خواهد بود. چون او سالها در سوسیداد بازی کرده بوده. او نخواست گلزنی اش مقابل تیم سابقش را جشن بگیرد و باید به نظر او احترام گذاشت ولی برای ما این گل خیلی خوب بود. او مثل همیشه خوب کار کرد. گریزمان هرروز بهتر می شود و امیدوارم که بتواند در تیم ما خوب رشد و پیشرفت کند.»

6363