ماینتس 0- 4 دورتموند؛ جشن خارج از خانه زردپوشان

ماینتس 0- 4 دورتموند؛ جشن خارج از خانه زردپوشان

پایگاه خبری فوتبالی- بوروسیا دورتموند موفق شد با ارائه یک نمایش تماشایی و دریک بازی خارج از خانه، با چهار گل ماینتس را مغلوب کند.

به گزارش فوتبالی، دورتموند بعد از موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و صعود از دور گروهی به مرحله حذفی، حالا در دیدارش در بوندس لیگا هم عملکرد قابل قبولی را به اجرا گذاشت و موفق شد با کسب برتری پرگل مقابل ماینتس، با یک بازی بیشتر به دو امتیازی گلادباخ صدرنشین برسد. 

زرد پوشان دورتموند بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی می توانستند توسط شولز به گل اول دست یابند، اما ضربه پای چپ این بازیکن راهی به دروازه ماینتس نیافت. اولین گل دورتموند در دقیقه 32 دورتموند به ثمر رسید؛ بر روی ریباند یک ضربه کرنر، مارکو رویس پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

در اواخر نیمه اول دورتموند باز هم موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر برانت با اختلاف کمی به بیرون رفت تا نیمه نخست با برتری 0-1 شاگردان لوسین فاوره به پایان برسد. 

دورتموند نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 و روی ارسال یادون سانچو، باز هم برانت با ضربه سر دروازه ماینتس را تهدید کرد اما دروازه بان حریف واکنش خوبی نشان داد. اما در دقیقه 65 دورتموند به گل دوم دست یافت. یادون سانچو در محوطه جریمه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد. اما در دقیقه 70 دورتموند باز هم دروازه ماینتس را باز کرد. این بار تورگان هازارد در گوشه محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای تماشایی موفق شد دروازه ماینتس را باز کند

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 83 این باز نیکو شولز از گوشه سمت چپ محوطه موفق شد با یک ضربه تماشایی گل چهارم را به ثمر برساند تا در نهایت دورتموند با چهار گل ماینتس را مغلوب کند.

6363