بایرن مونیخ 6- 1 وردربرمن ؛ یک برد جادویی

بایرن مونیخ 6- 1 وردربرمن ؛ یک برد جادویی

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ موفق شد تا در دیداری خانگی با نتیجه 6-1 از سد وردربرمن عبور کند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ بحران زده که پس از باخت مقابل مونشن گلادباخ تا رده هفتم بوندسلیگا سقوط کرده بود، امروز میزبان وردربرمن بود. از سوی دیگر تیم میهمان نیز در شرایط خوبی نبود و در رده 14 جدول قرار داشت. 

بازی مطابق انتظار با هجوم های بایرن آغاز شد. مونیخی ها دقیقه 5 بازی می توانستند روی ضربه سر سرژ گنابری به گل برسند ولی توپ با اختلافی کم راهی اوت شد.4 دقیقه بعد شوت لواندوفسکی را پاولنکا گلر وردربرمن به زیبایی برگشت داد. دقیقه 19 گلر وردربرمن یک بار دیگر هنرنمایی کرد و ضربه سر لواندوفسکی را راهی کرنر کرد.بایرن تیم مسلط میدان بود ولی دقیقه 24 در یک غافلگیری دروازه خود را باز شده دید. راشیکا از میانه زمین توپ را در اختیار گرفت و با سرعت خیره کننده خود خود را به بیرون محوطه جریمه بایرن رساند. او بواتنگ را پیش رو داشت ولی با یک شوت مهارنشدنی استثنایی توانست توپ را به طاق دروازه مانوئل نویر بچسباند.

 پس از این گل، بایرن به سمت دروازه وردربرمن حمله ور شد و دقایق 45 و 49 توانست ورق را به سود خود برگرداند.ابتدا روی پاس عرضی گنابری این کوتینیو بود که از چند قدمی دروازه خالی را باز کرد.4 دقیقه بعد و در آخرین دقیقه از وقت های اضافی کوتینیو با پاس تماشایی حود لواندوفسکی را با گلر وردبرمن تک به تک کرد و ستاره لهستانی توانست بایرن را به دومین گل برساند.

نیمه دوم را نیز بایرن بهتر شروع کرد و دقیقه 63 به گل سوم دست یافت.روی پاس توماس مولر بود که کوتینیو به پاولنکا تک به تک شد و با یک ضربه چیپ توپ را از روی سر او وارد دروازه کرد.

بایرن دست بردار نبود و دقیقه 72 حساب کار را 4-1 کرد. این بار توماس مولر با پاس خود لواندوفسکی را تک به تک کرد و این بازیکن هم به راحتی توانست دومین گل خود و چهارمین گل بایرن را به ثمر برساند. بایرن دقایق 75 و 78 دو گل دیگر نیز به ثمر رساند.

ابتدا توماس مولر پاس به عقب کوتینیو توانست گل پنجم را بزند و سه دقیقه بعد کوتینیو با یک حرکت انفرادی و شوتی استثنایی وردربرمن را شش تایی کرد.در نهایت این بازی با پیروزی 6-1 بایرن به اتمام رسید.

6363