کلوپ: دیگر بعد از گلزنی تیمم خوشحالی نمی کنم

کلوپ: دیگر بعد از گلزنی تیمم خوشحالی نمی کنم

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول یورگن کلوپ ساعاتی پیش موفق شد تا در دیدارش در هفته هفدهم لیگ برتر با نتیجه 0-2 و با دو گل محمد صلاح از سد واتفورد عبور کند.

به گزارش فوتبالی، با این برد لیورپولی ها همچنان با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند اما یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی این تیم حسابی نگران مصدوم شدن بازیکنان تیمش است. او در پایان این بازی که با مصدومیت واینالدوم همراه بود در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. کلوپ در مورد مصدومیت واینالدوم در جریان این بازی گفت:« در حال حاضر نمی‌ شود اظهارنظر خاصی درباره مصدومیت او  داشت؛ اما بعید می دانم که او مشکلی برای سفر به قطر با کاروان تیم داشته باشد. قطعا فردا اطلاعات دقیق تری درمورد شدت مصدومیت واینالدوم منتشر خواهد شد. ما با برگزاری بازیهای زیاد مشکلی نداریم؛ اما این مصدومیتها برای ما دردسرساز شده اند؛ چند روز پیش لوورن مصدوم شد و حالا هم واینالدوم را از دست دادیم.»

کلوپ درمورد برد تیمش دراین بازی گفت:« شرایط بازی به نحوی پیش رفت که ما مجبور بودیم که با تمام توان از دروازه خود دفاع می کردیم. اما درهرصورت ، هرزمان که توپ از دفاع عبور می کرد آلیسون را در درون دروازه مان داشتیم. ما یک تیم با ۱۱ بازیکن هستیم و نه تیمی با ۱۰ بازیکن به اضافه یک نفر بیکار که فقط یک دستکش دستش کرده . آلیسون در بازی امشب عالی کار کرد.»

این سرمربی آلمانی درمورد خوشحالی اش بعد از گلزنی مانه که آفساید اعلام شد گفت:« واقعا فکر نمی‌کردم که گل او آفساید باشد. از این به بعد، دیگر بعد از گلزنی تیمم خوشحالی نمی کنم و اول منتظر VAR می مانم. واقعا در آن صحنه آفساید را تشخیص ندادم.»

سرمربی لیورپول درمورد خستگی بازیکنانش در این برهه پرفشار فصل گفت:« بعید می دانم که بازیکنانم خسته باشند. با این حال، تکرار  عملکرد فوق العاده از سوی بازیکنانم با درنظر داشتن فشردگی بازیها، سخت و دشوار است. در دو ماه دسامبر  و ژانویه،» حفظ ثبات تیم سخت می‌شود.

 6363