طعنه لمپارد به پدرو و ویلیان: بازیکنانی می خواهم که دوست دارند در چلسی باشند

طعنه لمپارد به پدرو و ویلیان: بازیکنانی می خواهم که دوست دارند در چلسی باشند

پایگاه خبری فوتبالی- پدرو رودریگز ستاره سابق بارسلونا وبازیکن فعلی باشگاه چلسی چند روز پیش در صحبتهایی اعلام کرد که دوست دارد تا روزی به بارسا بازگردد.

به گزارش فوتبالی تنها 14 روز دیگر تا شروع بازار نقل و انتقالات زمستانی باقی است و هم او و هم ویلیان، دیگر بازیکن جدایی طلب چلسی که زیر نظر سران بارسا نیز قرار دارد، می توانند آزادانه با هر باشگاهی که مایل هستند برسر میز مذاکره بنشینند. 

دراین میان فرانک لمپارد سرمربی چلسی در صحبتهایی، پیغامی واضح و شفاف را به بازیکنانش و به ویژه پدرو و ویلیان داشته:« من بازیکنانی می خواهم که دوست داشته باشند که اینجا بازی کنند و باعث شوند تا تیم ما تبدیل به تیم بهتری شود. البته این فقط دیدگاه و نظر من است.» در بخش دیگری از صحبتهای لمپارد که در روزنامه ایندیپندنت منتشر شده می خوانیم:« من درمورد تمام بازیکنانی که اینجا در تیم ما هستند، تا ماه ژآنویه هیچ صحبتی نخواهم کرد.»

ویلیان در تابستان سال 2018 در یک قدمی انتقال به بارسا قرار داشت ولی سران چلسی حاضر نشدند تا او را به رقمی کمتر از 80 میلیون یورو به فروش برسانند و همینگونه شد که روند این انتقال به بن بست خورد؛ حالا ویلیان می تواند در سن 31 سالگی بدون هیچ دغدغه ای از روز اول ژانویه به هر تیمی که دوست دارد بپیوندد. ویلیان البته در صحبتهایی گفته:« من واقعا از چلسی خوشم می آید. در اینجا حس خوبی دارم و خانواده ام همینطور.. ما از زندگی در لندن لذت می بریم.»

ویلیان تا به اینجای فصل در 21 بازی برای چلسی به میدان رفته وسه گل زده و 4 پاس گل داده و مجموعا 1536 دقیقه به میدان رفته است.

پدروی 32 ساله هم در تیم جوان شده چلسی نقش چندانی را ایفا نمی کند و تنها در 592 دقیقه و مجموعا در 9 بازی به میدان رفته و یک گل زده و یک پاس گل داده. شرایط اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی هم به همین ترتیب است و قرارداد او نیز شش ماه دیگر با چلسی به پایان خواهد رسید.

6363