با تائید باشگاه اینتر: کونته و تحریم کنفرانس خبری!

با تائید باشگاه اینتر: کونته و تحریم کنفرانس خبری!

پایگاه خبری فوتبالی- در آستانه دیدار دو تیم اینترمیلان و فیورنتینا، مطابق عرف موجود، سرمربیان هر دو تیم درکنفرانسی خبری شرکت کرده و به آنالیز حال و روز تیمشان می پردازند. اما این بار شرایط متفاوت است.

به گزارش فوتبالی، سران باشگاه اینتر اعلام کرده اند که آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تیمشان در کنفرانس خبری حضور نخواهد یافت. آنها با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که کونته در کنفرانس خبری قبل از بازی با فیورنتینا شرکت نخواهد کرد. اما دلیلش چیست؟ در بیانیه اینتری ها دراین باره می خوانیم:« روز گذشته روزنامه کوریره دلوسپورت نامه ای هجومی علیه سرمربی ما منتشر کرد و در آن سعی در توجیه لحن تندش در قبال او داشت. به همین خاطر و به نشانه هشداری برای تمامی رسانه ها که باید به افراد احترام بگذارند، امروز کونته در سالن کنفرانس خبری حاضر نخواهد شد.»

روزنامه کوریره دلوسپورت چاپ ایتالیا اخیرا و بعد از حذف اینتر از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به دست بارسلونا ، گزارشی تند و انتقادی علیه کونته  نوشته بود و همین مقاله باعث شد تا کونته کنفرانس خبری امروز را تحریم کند. در بخشی از این گزارش می خوانیم:« اینتر مقابل بارسای B بازی کرد و به این تیم باخت و بازیکنان تیم بی بارسا به سرمربی اینتر نشان دادند که چطور باید فوتبال بازی کند.»

آنها درعین حال کونته را به عدم صداقت متهم کردند و گفتند که او و تیمش هرگز فوتبال خوبی بازی نمی کنند.

6363