زیدان: بازی مهم بازی با والنسیاست، نه الکلاسیکو!

زیدان: بازی مهم بازی با والنسیاست، نه الکلاسیکو!

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، می گوید که در حال حاضر به دیدار برابر بارسلونا فکر نمی کند و بازی مهم برای او دیدار برابر والنسیاست. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بارسلونا روز چهارشنبه مهمترین دیدار نیم فصل اول رقابت های لالیگا را در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهند کرد. بارسا امروز برابر رئال سوسیه داد به میدان می رود و رئال مادرید باید فردا به مصاف والنسیا برود. بدین ترتیب زمان استراحت شاگردان والورده بیشتر از بازیکنان رئال مادرید خواهد بود اما به نظر می رسد که زیدان از این بابت نگرانی ندارد. سرمربی فرانسوی در کنفرانس خبری خود پیش از دیدا برابر والنسیا درباره مدت زمان استراحت کوتاه تیم خود گفت: " این لالیگاست که برنامه ریزی ها را انجام می دهد. تقویم بازی ها توسط من برنامه ریزی نشده و ما باید به آن احترام بگذاریم. نمی توانیم آن را تغییر دهیم. ما درباره اتفاقاتی که روز چهارشنبه رخ خواهد داد صحبت نمی کنیم. ما درباره فردا حرف می زنیم. من علاقه ای به صحبت درباره آن موضوع ندارم. " 

بسیاری باور دارند که کاسمیرو در بازی فردا برابر والنسیا به میدان نخواهد رفت چرا که یک کارت زرد می تواند او را از حضور در الکلاسیکو محروم کند اما زیدان باور دارد که دیدار برابر والنسیا نیز به اندازه بازی با بارسلونا مهم است. او در این باره اضافه کرد: " این تصمیم که کاسمیرو به میدان برود یا نه به مربی بستگی دارد. من با بازیکنان صحبت خواهم کرد چون به صحبت های آنها علاقمند هستم. ما از اهمیت مارسلو در تیم باخبر هستیم و کاری که من باید بکنم این است که ترکیب را برای هر بازی انتخاب کنم. اگر فکر کنم که بازی روز چهارشنبه بازی مهم است، اشتباه کرده ام. بازی مهم بازی فردا برابر والنسیاست. "

1070