سولشر: راشفورد، مارسیال و جیمز شبیه به رونالدو، رونی و توز هستند

سولشر: راشفورد، مارسیال و جیمز شبیه به رونالدو، رونی و توز هستند

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که راشفورد، مارسیا و جیمز شبیه به زوج خط حمله سال های نه چندان دور این تیم شامل رونالدو، رونی و توز هستند. 

به گزارش فوتبالی، راشفورد و مارسیال موفق شدند با دو گل خود باعث پیروزی منچستریونایتد برابر منچسترستی در هفته گذشته رقابت های لیگ برتر شوند و سولشر پس از ان مدعی شده بود که راشفورد می تواند جای رونالدو را در دنیای فوتبال بگیرد. این مربی نروژی 4 سال در کنار رونالدو در اولدترافورد بازی کرد و حالا به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است. او در گفتگو با اسکای اسپرت اظهار داشت: " من فکر می کنم حضور راشفورد، مارسیال و جیمز نقطه قوت بزرگی برای تیم ماست. اگر مارکوس در پشت بدود، آنتونی فضای بیشتری دارد چون حریف باید بیشتر مراقب باشد. این می تواند برعکس نیز رخ بدهد. من فکر می کنم این خط حمله بسیار شبیه به رونالدو، وین رونی و کارلوس توز است که به سرعت جابجا می شدند و فوتبال روانی را ارائه می کردند. "

منچستریونایتد باید در بازی بعدی خود در رقابت های لیگ برتر فردا در برابر اورتون به میدان برود و چهار روز بعد در یک چهارم نهایی جام اتحادیه به مصاف کولچستر برود.

1070