شجاعی: شهر خودروی آسیایی فقط ۲ توپ روی دروازه ما آورد

شجاعی: شهر خودروی آسیایی فقط ۲ توپ روی دروازه ما آورد

پایگاه خبری فوتبالی- از نگاه علی شجاعی، مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران بدشانسی باعث شده است این تیم تا به اینجای مسابقات لیگ نتایج خیلی خوبی نکند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی شجاعی با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر شهر خودرو گفت: ما در این بازی کاملاً مستحق برد بودیم و مثل خیلی از بازی‌ها موقعیت‌های بی‌شماری را از دست دادیم. در این بازی شهر خودروی آسیایی فصل دو بار توپ را روی دروازه ما آورد و در طول بازی حاکم توپ و میدان بودیم. متأسفانه موقعیت‌ها را به دلیل بدشانسی و بی‌دقتی از دست می‌دهیم و بابت این موضوع در خیلی از بازی‌ها ضرر کردیم. جایگاه واقعی ما اینجا نیست و اگر بدشانس نبودیم، الان در رده‌های بالای جدول قرار داشتیم. متأسفانه از ابتدای لیگ در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم و این بدشانسی امتیازات زیادی را از ما گرفته است. 

وی با تمجید از هواداران نساجی و مردم قائمشهر خاطر نشان کرد: با اینکه نتایج خوبی نگرفتیم، ولی هواداران ما را حمایت می‌کنند و باید سر تا پای آنها را طلا گرفت. آنها به خوبی می‌دانند که ما فوتبال بازی می‌کنیم و استحقاق نساجی این بود که خیلی بیشتر امتیاز بگیرد. هواداران نساجی فوتبال را می‌فهمند و هیچ وقت حمایت‌های خود را کم نکردند. ما واقعاً بابت این نتایج شرمنده آنها هستیم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران در پاسخ به این پرسش که «آیا وضعیت تیم نساجی در هفته‌های بعدی تغییر خواهد کرد؟»، تصریح کرد: ما امیدوار به آینده هستیم و باید در نتیجه‌گیری وضعیت مناسب‌تری پیدا کنیم. امیدوارم تمام بازیکنان برای نیم‌فصل دوم حفظ شوند و بتوانیم تیم را هم تقویت کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. تمام هدف ما این است که در بازی‌های آینده این هواداران را خوشحال کنیم.

7413