پارس جنوبی یک نفت مسجدسلیمان یک/ اولین باخت تیم تارتار در لیگ رقم نخورد

پارس جنوبی یک نفت مسجدسلیمان یک/  اولین باخت تیم تارتار در لیگ رقم نخورد

پایگاه خبری فوتبالی- پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند.

به گزارش فوتبالی، در قالب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر ایران، تیم‌های پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند. 

تا پیش از این مسابقه، پارسی ها وضعیت خوبی نداشتند و پس از تنها بردشان در هفته چهارم مقابل سایپا، 9 بازی بدون برد را پشت سر گذاشتند. پارس با 10 امتیاز در رتبه چهاردهم و نفت مسجدسلیمان با 22 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار داشت.  

در نهایت با گل دقایق پایانی شاگردان تارتار، نوار تساوی های این تیم پاره نشد و کماکان این تیم در کنار سپاهان، شکستی را در لیگ تجربه نکرده است.

*شنبه 23 آذر 98
پارس جنوبی جم - نفت مسجد سلیمان  ساعت 15:30
داور: پیام حیدری
کمک ها: محمدرضا منصوری – فرهاد فرهادپور

تركيب اصلی پارس جنوبی
مسعود پور محمد، مهدي تركمان، فريبرز گرامی، علي عبدالله زاده، محمود شفيعی، پوريا آرياكيا، مگنو باتيستا، محمد نوری، بابك حاتمی، شهرام گودرزی و محمد ابراهيمی
سرمربی: فراز کمالوند

تركيب اصلی نفت مسجد سليمان  
سوشا مکانی، محمد طیبی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی، حسین ابراهیمی، میثم نقی زاده، مجید عیدی، فرزاد حاتمی، سعید کریمی، احمد الجبوری، پیام ملکیان
سرمربی: مهدی تارتار

شرح گل:
پارس جنوبی یک نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه ۵- پوریا آریا کیا): 
پارس از میانه میدان از اشتباه بازیکنان نفت استفاده کرد و تا پشت محوطه جریمه پیش آمد و ابراهیمی با پاس در عمق خوب توپ را به آریا کیا رساند و این بازیکن با ضربه بغل پا گل اول را به ثمر رساند.

پارس جنوبی جم یک نفت مسجد سلیمان یک (دقیقه 90+3- عماد میرجوان): میثم نقی زاده از میانه میدان سانتر خوبی را به محوطه جریمه انجام داد و میرجوان با ضربه سر دیدنی توپ را به تور دروازه رساند تا نتیجه بازی به تساوی برسد.

7413