نبرد صدر و قعر جدول؛ ترکیب لیورپول برابر واتفورد اعلام شد

نبرد صدر و قعر جدول؛ ترکیب لیورپول برابر واتفورد اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم لیورپول و واتفورد تا دقایقی دیگر در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.   

به گزارش فوتبالی، شاگردان یورگن کلوپ که با 46 امتیاز از 16 بازی در صدر جدول رده بندی قرار دارند هنوز رکورد شکست ناپذیری خود در فصل جاری را حفظ کردند و با 15 پیروزی و تنها یک تساوی فاصله خود را با سایر رقیبان و مدعیان کسب قهرمانی افزایش دادند. آنها هفته گذشته با پیروزی برابر سالزبورگ به عنوان سرگروه به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کردند و در لیگ برتر نیز با 3 گل برابر بورنموث به پیروزی رسیدند تا اختلاف 8 امتیازی با لسترسیتی رده دومی را حفظ کنند. آنها امروز باید به مصاف تیمی بروند که برعکس خودشان در آخرین رتبه جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است. واتفورد از 16 بازی گذشته تنها 9 امتیاز به دست آورده است. این تیم فقط یک پیروزی در کارنامه خود دارد و 6 تساوی و 9 شکست را نیز تجربه کرده است. 

ترکیب لیورپول در دیدار امروز بدین ترتیب است: آلیسون بکر، الکساندر آرنولد، گومز، ویرجیل فن دایک، میلنر، هندرسون، واینالدوم، شکیری، سادیو مانه، محمد صلاح، فیرمینو

1070