هازارد: پس از پایان دورانم در رئال مادرید به چلسی برمیگردم

هازارد: پس از پایان دورانم در رئال مادرید به چلسی برمیگردم

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد از عملکرد فرانک لمپارد در چلسی تمجید کرد و مدعی شده که پس از پایان دوران خود در رئال مادرید، یک روز بار دیگر به این تیم بازخواهد گشت. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم 28 ساله همراه با چلسی دو قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی لیگ اروپا، یک قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی لیگ کاپ در طول سالهای اخیر به دست آورده است و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ چلسی شناخته می شود. او بارها در طول این مدت از علاقه خود به رئال مادرید صحبت کرده بود و در نهایت موفق شد با امضای قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به سانتیاگو برنابئو برود. با این حال او آغاز خوبی در پایتخت اسپانیا نداشت اما رفته رفته بهتر شد تا این که در جریان دیدار برابر پاریسن ژرمن از ناحیه مچ پا مصدوم شده و حالا باید دور از میادین باشد. 

حالا فرانک خالد، یکی از هواداران چلسی که در شبکه های اجتماعی معروف استن، در طول دوران درمان هازارد به او برخورد کرده و درباره مکالمه اش با این بازیکن در توییتر نوشت که او در واکنش به دلتگی هواداران چلسی گفته: " وقتی کارم در رئال مادرید به پایان برسد به چلسی بازخواهم گشت. "

او همچنین در این باره که آیا بازی های این فصل آبی پوشان را دیده یا نه، گفت: " بله وقتی بتوانم بازی ها را تماشا می کنم اما همیشه اینطور نیست. آنها خیلی خوب بازی می کنند و بسیار جوان هستند. حالا آنها می توانند برای خرید بازیکنان اقدام کنند و بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کنند. من کارم را اینجا انجام خواهم داد و سپس برمیگردم. "

1070