حمیداوی: گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است

حمیداوی: گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم صحبتهای فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در گفتگو با سایت این باشگاه را برایتان انتخاب کردیم:

  •  گل‌محمدی شایسته‌ترین فرد برای حضور روی نیمکت تیم ملی است و بی‌شک به مراتب بهتر از مارک ویلموتس نتیجه می‌گیرد. یک مربی صاحب ویترین، مثل کی‌روش می‌تواند به فوتبال این مملکت کمک کند، اما مربیانی مثل ویلموتس، آورده ای برای فوتبال ندارند و از این‌ها بهتر را در ایران داریم، مثل یحیی گل‌محمدی عزیز. اگر تیم‌ ملی بخواهد، برای عزت ایران، حاضریم ضرر کنیم، اما پرچم ایران بالا برود. به جانشین گل‌محمدی ابدا تاکنون فکر نکرده‌ایم، زیرا هیچ چیز رسمی نشده و حتی در جلسه‌ای که با یحیی گل‌محمدی داشتیم، گفتم اگر چنین اتفاق بیافتد باید خودت جایگزینی را معرفی کنی.
  • با امیر قلعه‌نویی دوستی ۲۰ ساله داریم، اما از باشگاه سپاهان فوق‌العاده گلایه دارم. در این یک سال و نیمه که در مشهد فعالیت می‌کنم، از خبرنگاران مشهدی فقط کلاس، پرستیژ و شخصیت دیده‌ام. فکر می کنم حق هیچ خبرنگاری نیست که با توهین روبرو شود . موضوع دوم به شان و شخصیت یحیی گل‌محمدی بازمی‌گردد، یکی از نجیب‌ترین سرمربیان فوتبال ایران را داریم و از باشگاه سپاهان فوق‌العاده زیاد بابت آن صحبت‌ها گلایه دارم.

    1984