سوژه روز؛ تکلیف نورافکن و تیم امید چه می‌شود؟

سوژه روز؛ تکلیف نورافکن و تیم امید چه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف حضور امید نورافکن در تیم امید چه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل بود که حمید استیلی سرمربی تیم امید در مصاحبه‌ای اعلام کرد برای آماده سازی تیمش جهت حضور در رقابتهای انتخابی المپیک، نیاز به همکاری باشگاهها دارد و مثلا دو باشگاه سپاهان و استقلال می‌توانند در جام حذفی از بازیکنان تیم امید استفاده نکنند.

امیر قلعه‌نویی دیروز و در کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان اعلام کرد که امید نورافکن را در این مقطع به تیم امید نخواهد داد و استیلی باید شرایط سپاهان را درک کند.

سرمربی سپاهان در حالی این حرف را زده که طبق ماده 83 آیین نامه انضباطی سه جلسه محرومیت برای بازیکن و 20 میلیون تومان جریمه نقدی برای باشگاهی است که از دادن بازیکن به تیم ملی خودداری کند. موضوعی که باعث شده سرمربی سپاهان موضع متفاوتی درباره نورافکن بگیرد و این بار خواستار تغییر زمان بازی با استقلال در جام حذفی شود.

ورزش سه از قول قلعه نویی نوشته:" بازى حساس استقلال و سپاهان در جام حذفى سرنوشت یک جام را رقم مى زند. چطور ممکن است هر دو تیم بدون بازیکنان کلیدى مثل عارف غلامی، قائدى،محمد محبى و امیدنورافکن به میدان بروند؟ آیا هواداران دو تیم مى پذیرند که به همین سادگى در غیاب نفرات اصلى چنین مسابقه اى برگزار شود؟ ما با وجود فشردگى برنامه بازى ها آماده همکارى با تیم امید هستیم اما سازمان لیگ هم شرایط را درک کند و بازى های پیش رو را به تعویق بیاندازد تا تیم امید تمامى نفرات خودش را در اختیار داشته باشد."

حالا باید دید خواسته سرمربی سپاهان با موافقت سازمان لیگ مواجه خواهد شد یا نه به خصوص آنکه به جز نورافکن، نام محمد محبی هم در فهرست جدید تیم امید قرار دارد و آنها باید امروز در اردوی تیم امید حاضر باشند.

1984